Μεγάλη τιμή ήταν για το Σύνδεσμο Σιδηροκαστριτών Τριφυλίας η συμμετοχή του στην εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων και του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού, Τμήμα Αθήνας (Unesco), στο Μοναστηράκι!
Όπως αναφέρεται, δε, εκ μέρους του Συνδέσμου: «Προς τιμή του Συνδέσμου μας και λόγω της μεσσηνιακής του καταγωγής, χορέψαμε μαζί με όλο τον κόσμο, ακόμα και τουρίστες, τρεις μοραΐτικους χορούς με τον ήχο του κλαρίνου να αντηχεί παντού, “Ας παν να ιδούν τα μάτια μου”, “Παπαλάμπραινα” και “Μαντήλι Καλαματιανό”, με πρώτες του χορού την πρόεδρο και τη γραμματέα του Συνδέσμου Σιδηροκαστριτών, Μαρία Λιακάκη και Αλεξάνδρα Γαλάνη! Τιμήσαμε έτσι την Καλαμάτα μας στην καρδιά της Αθήνας με φόντο την Ακρόπολη!
Καλές Απόκριες και Καλή Καθαρά Δευτέρα!».













