Και θυμώντας τα να κλαις…

Και θυμώντας τα να κλαις…

Για εννέα θρυλικά κτήρια της Αθήνας που δεν υπάρχουν πια, έχοντας δώσει τη θέση τους σε μεγάλες πολυκατοικίες, διάβασα χθες στην ιστοσελίδα της Lifo.

Πολλά από αυτά κατεδαφίστηκαν γύρω στο 1970. Εποχή που οι πολυκατοικίες άρχισαν να αποτελούν… προσοδοφόρα λύση, ενώ η αισθητική βρισκόταν σε πλήρη απαξίωση.

Πριν… θρηνήσετε το εκεί, σκεφθείτε το εδώ…

Πολλά νεοκλασικά κτήρια που κοσμούσαν την Καλαμάτα, κάποια πολύ μετά το 1970, σωριάστηκαν στο έδαφος προς χάριν της… ανάπτυξης.

Έτσι για να μη βλέπουμε μόνο τα πίσω σακούλια…

Άραγε, θα αποτελέσει ποτέ γνώμονα των επιλογών μας η ποιοτική διαφορά;

Ω.