Πάρκο ΟΣΕ: Χρειάζεται παρέμβαση και το γήπεδο βόλεϊ

Πάρκο ΟΣΕ: Χρειάζεται παρέμβαση και το γήπεδο βόλεϊ

Πριν από καιρό έγινε μεγάλη παρέμβαση στο γήπεδο μπάσκετ και τις κερκίδες στο Πάρκο του ΟΣΕ.

Ακριβώς δίπλα υπάρχει ένα γήπεδο βόλεϊ, όπου καθημερινά παίζουν επίσης δεκάδες παιδιά.
Όμως, χρειάζεται κι αυτό παρέμβαση.

Άλλωστε, τα ανοιχτά γήπεδα βόλεϊ για το κοινό είναι ελάχιστα, με το κοντινότερο μάλλον να είναι στην Αγία Τριάδα.
Π.Μπ.