Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας

Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός  Υποδομών Χρ. Δήμας

Την Καλαμάτα θα επισκεφθεί σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, προκειμένου να συναντηθεί με τον δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο και να βρεθεί σε σχολεία που έχουν ενταχθεί στο νέο κύκλο ανακαινίσεων του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου”, καθώς και σε άλλα προγράμματα της εταιρείας Κτιριακές Υποδομές.

Ο υπουργός κ. Δήμας, συνοδευόμενος από στελέχη των Κτιριακών Υποδομών Α.Ε., θα επισκεφθεί τον δήμαρχο στις 12.00 το μεσημέρι, θα προβούν σε ανακοινώσεις και ακολούθως θα πάνε στα σχολεία.

Σημειώνεται ότι στο “Μαριέττα Γιαννάκου” έχουν ενταχθεί το 5ο Γενικό Λύκειο, το 6ο Γυμνάσιο και τα ΕΠΑΛ της Παραλίας. Επίσης, στο 22ο Δημοτικό πρόκειται να γίνει προσθήκη κτηρίου γυμναστηρίου.