Φωτιά ξέσπασε ,πριν λίγα λεπτά, από άγνωστη αιτία, σε κάδο ανακύκλωσης του Δήμου Καλαμάτας στο τέρμα της Αριστομένους λίγο πριν το Πάρκο. Στο σημείο προκλήθηκε μικρή αναστάτωση καθώς υπήρχε αυξημένη κίνηση λόγω του ότι τα μαγαζιά είναι ανοικτά. Στο σημείο έσπευσε ένα όχημα της Πυροσβεστικής και κατέσβεσε το κάδο πριν προλάβει να επεκταθεί.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 06:42
Απολογισμός πεπραγμένων σήμερα από τον δήμαρχο Καλαμάτας
- 24/06/2026 06:34










