Οριστική έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος

Οριστική έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος

Οριστική έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη έγινε από τη Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΔΙΠΑ) του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Σε συνέχεια δε σχετικής ενημέρωσης που είχε λάβει ο βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς πριν από λίγες ημέρες, έπειτα από επικοινωνία του με αρμόδια στελέχη του υπουργείου, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ολοκλήρωσε χθες τον έλεγχο του φακέλου και προχώρησε στην τελική επικύρωση των περιβαλλοντικών όρων του οδικού τμήματος “Καλαμάτα-Ριζόμυλος”, με την έκδοση της σχετικής απόφασης με αριθμό ΑΔΑ: 9ΚΔ24653Π8-ΒΦ6.

Έτσι, μετά και τη θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου τον περασμένο Ιούλιο, αλλά και την ολοκλήρωση των παρατηρήσεων από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στις 18/1, ολοκληρώθηκε πλέον στο σύνολό της η εγκριτική διαδικασία της μελέτης.

Με τη θετική αυτή εξέλιξη μπαίνουν οι βάσεις για την απρόσκοπτη υλοποίηση του έργου βάσει του υφιστάμενου χρονοδιαγράμματος, δεδομένου ότι η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων αποτελούσε μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις για την ομαλή πορεία του. Όπως είναι ήδη γνωστό, έπειτα από απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών το έργο βρίσκεται ήδη στη δεύτερη φάση του που αφορά στον ανταγωνιστικό διάλογο, παραμένοντας σταθερά εντός των χρονικών του πλαισίων. Επόμενος σημαντικός σταθμός στην εξέλιξή του αποτελεί η οριστική επιλογή του αναδόχου που θα αναλάβει την υλοποίηση, βήμα το οποίο τοποθετείται χρονικά περίπου στα τέλη 2021-αρχές 2022.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από αυτή την εξέλιξη, τονίζοντας ότι «η υλοποίηση του οδικού άξονα “Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη” αναμένεται να ενισχύσει την οικονομική, αγροτική, εμπορική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας και είναι σημαντικό να μη χαθεί καθόλου χρόνος και το έργο να παραμένει διαρκώς εντός χρονοδιαγράμματος».