Υποσχέσεις χωρίς… χάρτη για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα

Υποσχέσεις χωρίς… χάρτη για  το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα

Από τον υπουργό Υποδομών Χρίστο Δήμα

Αυτοψία στα τελευταία 10 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, τα οποία δεν έχουν ακόμα δοθεί στην κυκλοφορία, πραγματοποίησε προχθές ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, επιβεβαιώνοντας ότι το τμήμα θα παραδοθεί, όπως έχει ανακοινωθεί, στις 30 Νοεμβρίου.

«Στο εργοτάξιο απασχολούνται σήμερα περισσότεροι από 410 εργαζόμενοι και οι εργασίες προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Υπάρχει μεγάλη πρόοδος από την τελευταία αυτοψία που έκανα τον Αύγουστο», δήλωσε ο υπουργός, προσθέτοντας πως «στόχος είναι ανήμερα του Αγίου Ανδρέα να δοθούν στην κυκλοφορία και τα υπόλοιπα 10 χιλιόμετρα, ώστε να έχουμε έναν ασφαλή και άνετο δρόμο που θα συνδέει Αθήνα, Ελευσίνα, Κόρινθο, Πάτρα και Πύργο».

Ωστόσο, το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στο πιο “δύσκολο” κομμάτι: Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, όπου τα δεδομένα παραμένουν θολά.

Ερωτηθείς για την τύχη του έργου, ο Χρίστος Δήμας περιορίστηκε να δηλώσει πως «στόχος είναι να ολοκληρωθεί κανονικά ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα», σημειώνοντας όμως ότι το υπουργείο «εξετάζει κάποια εναλλακτικά σενάρια».

Μία φράση που, όπως σχολιάζουν αυτοδιοικητικοί και τοπικοί φορείς της Μεσσηνίας, αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, από αναζήτηση νέας χάραξης, μέχρι περαιτέρω καθυστέρηση ή και… “πάγωμα” του έργου.

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα ως την Τσακώνα αποτελεί πάγιο αίτημα της Μεσσηνίας και της ευρύτερης Δυτικής Πελοποννήσου, που παραμένει χωρίς ασφαλή σύνδεση με την Πάτρα και την Ολυμπία Οδό. Κι αν το τμήμα Πάτρα – Πύργος φαίνεται να μπαίνει στην τελική ευθεία, το “Καλό Νερό – Τσακώνα” εξακολουθεί να μένει σε καθεστώς υποσχέσεων και σεναρίων, χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα.

Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση μπορεί να υπόσχεται ένα δρόμο που θα ενώνει τη Δυτική με τη Νότια Πελοπόννησο, αλλά για την ώρα οι “ενώσεις” περιορίζονται στα λόγια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ