Ορκωμοσία στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού

Ορκωμοσία στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού

Τον όρκο πίστης στην πατρίδα έδωσαν χθες οι στρατιώτες της 2026 Β’ ΕΣΣΟ στο στρατόπεδο “Παπαφλέσσα” Καλαμάτας.

Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του δημάρχου Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλου, άλλων αιρετών της αυτοδιοίκησης, εκπροσώπων Αρχών, φορέων, πλήθους κόσμου και, φυσικά, των συγγενών και φίλων των στρατιωτών.

Η τελετή της ορκωμοσίας ολοκληρώθηκε με παρέλαση των νεοσυλλέκτων.