ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Εγγραφές σε Γυμνάσια: Τεράστιο ενδιαφέρον για το Μουσικό – Με το Αθλητικό τι γίνεται;

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι φέτος για την α΄ τάξη του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας έγιναν 127 αιτήσεις, κάτι που...

Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας: Επιτυχής διεξαγωγή των εισαγωγικών εξετάσεων για την Α’ Γυμνασίου

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που κατάφεραν να επιτύχουν την εισαγωγή τους! Μια νέα, δημιουργική σελίδα ανοίγει στη...

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση «Σούταρε και Κέρδισε»

Συστήνοντας τη νέα συνεργασία ΙΣΑΕΚ Ορίζων και Ομίλου ΣΒΙΕ στην Καλαμάτα Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή...

Φιλιατρά: Άρση διακοπής εργασιών επισκευής σχολείων

Απόφαση άρσης της διακοπής εργασιών του έργου «Επισκευή σχολικών κτηρίων Δ.Ε. Φιλιατρών» υπεγράφη χθες από την αναπληρώτρια διευθύντρια...

Σύλλογος Γονέων 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας: «Απαιτούμε ουσιαστικό ενδιαφέρον και πράξεις, όχι υποσχέσεις»

Με αφορμή τη γιορτή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας που διεξήχθη στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας,...

26-27 Ιουνίου οι βαθμοί των Πανελλαδικών

Τα παιδιά να περιμένουν τις βαθμολογίες τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 26 ή 27 Ιουνίου. Θα εξαντλήσουμε το περιθώριο...

Σήμερα λήξη σχολικής χρονιάς για δημοτικά και νηπιαγωγεία

Συνεχίζουν σήμερα, Παρασκευή, τις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, με μαθήματα ειδικότητας. Πιο συγκεκριμένα, τα μαθήματα στα...

ΠΑΣΠ ΑΕΙ Καλαμάτας: Κάλεσμα στην ομιλία του Ν. Ανδρουλάκη στο Παν. Πελοποννήσου

Η ΠΑΣΠ ΑΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ προσκαλεί τη φοιτητική κοινότητα και τη νεολαία της Καλαμάτας στην ομιλία του Νίκου Ανδρουλάκη,...

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Πύλου στο Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»

Στο εθνικής σημασίας πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» εντάχθηκε το 1ο Δημοτικό Σχολείο Πύλου “Αντώνης Σαμαράκης”, μια πρωτοβουλία που στοχεύει...

Ένα ακόμα βήμα για την κατασκευή του κτηρίου του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας

Συνεδρίασε χθες η Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας, με τη συζήτηση να κινείται σε ήρεμο κλίμα και τα περισσότερα θέματα...