Τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού υπήρξε σήμερα λίγο μετά τις 9 το πρωί στο Δικαστικό Μέγαρο Καλαμάτας. Αμέσως στο σημείο έφτασε ειδική ομάδα της Αστυνομίας με εκπαιδευμένο σκύλο όπου έλεγξαν εξονυχιστικά το χώρο. Τελικώς το τηλεφώνημα ήταν φάρσα και άπαντες γύρισαν κανονικά στην εργασία τους.
Σχετικά Άρθρα
- 09/06/2026 17:15
Ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας τίμησε τους Αγίους Πάντες
- 09/06/2026 16:50
Σύντομα ξεκινούν τα έργα στα Δικαστήρια
- 09/06/2026 16:00









