ΕθελοντισμόςΕΛΛΑΔΑΧωρίς διαφυγή… 17/02/2013 17:27 Αυτή η φωτογραφία δεν τραβήχτηκε από ευαίσθητο ταξιδιώτη σε χώρα τριτοκοσμική… Είναι από το λιμάνι του Πειραιά πριν από λίγες μέρες… Αυτές οι εικόνες ανήκουν πια στη δική μας ζωή, βρίσκονται πλάι μας… Ω. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ24/06/2026 14:04 Οι Bookmarkers στην Ξάνθη, με βιβλία, δώρα και γνώσηΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ24/06/2026 10:52 Πέθανε ο Τάκης ΓκώνιαςΤΟΠΙΚΑ24/06/2026 10:52 Πρόγραμμα «Καθαρή Μεσσηνία»: Νέος κύκλος δράσεων με καθαρισμούς σε Γιάλοβα, Διβάρι και ΒοϊδοκοιλιάΤΟΠΙΚΑ22/06/2026 22:30 Νέα φωτογραφική έκθεση στον Περιβαλλοντικό Σταθμό του ΑΡΧΕΛΩΝ στον Αγιαννάκη ΜεσσηνίαςΤΟΠΙΚΑ22/06/2026 18:00 Ο ΣΥ.Φ.ΑΜΕΑ Μεσσηνίας προσκαλεί την τοπική κοινωνία σε μια βραδιά προσφοράς και αλληλεγγύηςΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ22/06/2026 14:22 Άγρια θάλασσα: 2ο μέρος