Κατά παράβαση του Κώδικα οι διαγραμμίσεις
Τον… παραλογισμό των συνεργείων του Δήμου Καλαμάτας (;) στον τρόπο διαγράμμισης τμημάτων στην πόλη καταδεικνύει με παρέμβασή του ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο, Μανώλης Μάκαρης.
Όπως σημειώνει, τα πεπραγμένα του έργου αποδεικνύουν ότι κατά παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουν διαγραμμιστεί θέσεις στάθμευσης μέχρι τις γωνίες σχεδόν των οικοδομικών τετραγώνων, αλλά και στα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης των αστικών λεωφορείων.
Συγκεκριμένα, σημειώνει ότι στην οδό Ακρίτα «υπάρχουν προβλήματα, γιατί έχουν οριοθετηθεί θέσεις στάθμευσης πλησίον διασταυρώσεων, οι οποίες δεν επιτρέπονται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, ο ΚΟΚ απαγορεύει τη στάθμευση των οχημάτων σε απόσταση 5 μέτρων από την τομή των οικοδομικών γραμμών».
Σε ό,τι αφορά τις διαγραμμίσεις στην οδό Ναυαρίνου, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας τονίζει ότι «έχουν οριοθετηθεί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων μπροστά από στάσεις λεωφορείων».
Ο Μανώλης Μάκαρης υπογραμμίζει ακόμη ότι «υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη διαγραμμίσεων στις διαβάσεις πεζών και ειδικά στις διαβάσεις έξω από σχολεία. Ενδεικτικά, αναφέρω τη φθαρμένη και ουσιαστικά ανύπαρκτη διάβαση πεζών έξω από το 1ο Γενικό Λύκειο στην οδό Λυκούργου.
Συμπερασματικά, είναι απαραίτητη η άμεση διόρθωση των προαναφερόμενων προβλημάτων που έχει το συγκεκριμένο έργο. Παράλληλα, πρέπει να τεθεί σε άμεση προτεραιότητα η διαγράμμιση των διαβάσεων των πεζών, ιδιαίτερα στις κεντρικές οδικές αρτηρίες».
Προσθέτοντας στον παραπάνω συλλογισμό, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε ότι είναι επιτακτική η διαγράμμιση στη διασταύρωση της οδού Κροντήρη (μεταξύ πεζόδρομου Αριστομένους και κεντρικής πλατείας), μια και οι οδηγοί που σταματούν για να περάσουν πεζοί και ποδηλάτες είναι ελάχιστοι.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη