Μπάζωσαν τα δυο μεσαία ακρόβαθρα με χώμα!
Τις προηγούμενες ημέρες το «Θάρρος» ανέδειξε ορισμένα σημαντικά τεχνικά προβλήματα στην κατασκευή της περιμετρικής οδού Καλαμάτας. Όπως σημειώναμε, σύμφωνα με αυτοψία μηχανικών της πόλης, υπάρχει πρόβλημα στο ύψος της γέφυρας του Κουταλά, στα δύο μεσαία ακρόβαθρα.
Και σχολιάζαμε: «Ερωτηματικά προκαλούνται εάν αυτές οι αστοχίες θα συνεχιστούν ή θα διορθωθούν, όπως, επίσης, ερωτηματικά υπάρχουν για την παρουσία δημόσιων λειτουργών, εάν και κατά πόσο ελέγχουν την ποιότητα κατασκευής του έργου».
Μετά την παραπάνω παρέμβαση περιμέναμε μια κινητοποίηση τόσο των δημόσιων λειτουργών που έχουν την ευθύνη για την επίβλεψη του έργου όσο και της εταιρείας “Μορέας”.
Όντως, προσπάθεια αποκατάστασης υπήρξε, αλλά η ποιότητά της αμφισβητείται έντονα. Εκείνο που συνέβη επί της ουσίας ήταν να «κουκουλώσουν» το πρόβλημα με χώμα, το οποίο δεν αποτελεί λύση, ειδικά σε περίπτωση κάποιου φυσικού φαινομένου.
Το θέμα είναι σοβαρό, αφορά στην προστασία των χρηστών του δρόμου, όταν αυτός ολοκληρωθεί και ασφαλώς το Δημόσιο θα πρέπει να βρει την καλύτερη λύση και να την επιβάλλει.
Υπενθυμίζουμε ότι, πέρα από τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα, το χρονοδιάγραμμα του έργου έχει μείνει αρκετά πίσω. Για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση φταίνε οι όροι της νέας σύμβασης, η οποία παραμένει προς έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Παρά τις ρητορικές διαβεβαιώσεις κάποιων υπουργών της νέας κυβέρνησης ότι τα προβλήματα θα ξεπεραστούν, οι όροι της σύμβασης αποτελούν τροχοπέδη.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη