Την άποψη ότι «η μεγάλη ατζέντα έργων που υπάρχει στην Ελλάδα δεν έχει ανάλογη θετική αντανάκλαση στην πραγματική Οικονομία» εξέφρασε ο νέος γενικός γραμματέας υποδομών, Γιώργος Δέδες, σε συνέδριο για την ανάπτυξη και τις επενδύσεις και πρόσθεσε ότι εδώ απαιτείται να προσεγγίσουμε με ψυχραιμία και ρεαλισμό τη σημερινή, σκληρή για το χώρο των υποδομών κατάσταση και να τραβήξουμε την κόκκινη γραμμή ανάμεσα στο μύθο και την πραγματικότητα.
Κατασκευάσαμε, όπως είπε ο ίδιος, πολυάριθμα έργα, όχι εκεί που υπήρχε έντονη ανάγκη, πραγματική αναπτυξιακή ανάγκη, αλλά εκεί που υπήρχαν «ώριμες μελέτες» και τόνισε ότι «παρά το γεγονός ότι οι συμβάσεις παραχώρησης αναθεωρήθηκαν μόλις πριν από 17 μήνες, σήμερα η βιωσιμότητά τους έχει κλονιστεί ριζικά».
Παρουσιάζοντας τις προτεραιότητες του υπουργείου ο γενικός γραμματέας ανέφερε: Ολοκληρώνουμε την εξέταση διαγωνισμών δημοσίων έργων, με στόχο την επαναδημοπράτησή τους: Στο πλαίσιο των προγραμματικών δεσμεύσεων της κυβέρνησης για έλεγχο και διαφάνεια στη διαχείριση των δημοσίων έργων, το ΥΠΟΜΕΔΙ προχώρησε σε έλεγχο εκκρεμών έργων, για τα οποία είχαν δρομολογηθεί διαγωνιστικές διαδικασίες είτε είχαν γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση εξαγγελίες, χωρίς όμως ουσιαστικό περιεχόμενο.
Μεταξύ αυτών των έργων περιλαμβάνονται και τμήματα οδικών έργων, που η προηγούμενη κυβέρνηση με τις αναθεωρημένες συμβάσεις του 2013 περιέκοψε από τις παραχωρήσεις για να γίνουν ως δημόσια έργα, όπως ο δυτικός άξονας Πελοποννήσου (Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα).
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Γ. Δέδες: Οι οδικοί άξονες θα ολοκληρωθούν στην Πελοπόννησο
