Νέα κυκλοφοριακή μελέτη εξήγγειλε ο δήμαρχος Παν. Νίκας για τη Βασ. Γεωργίου

Νέα κυκλοφοριακή μελέτη εξήγγειλε ο δήμαρχος Παν. Νίκας για τη Βασ. Γεωργίου

Στην επικαιρότητα και πάλι η αμφιδρόμηση

Το θέμα της αμφιδρόμησης της Βασιλέως Γεωργίου τέθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας. Η επισήμανση έγινε από τον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Μανώλη Μάκαρη, ο οποίος υποστήριξε ότι πρόκειται για μια παρέμβαση χωρίς σχέδιο, η οποία θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα ίσως αντιμετωπίσει.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μάκαρης τόνισε: «Η ∆ημοτική Αρχή αποφάσισε την αμφιδρόμηση της οδού Βασ. Γεωργίου, χωρίς να υπάρχει η έγκριση της Τεχνικής Υπηρεσίας του ∆ήμου, η οποία είχε, μάλιστα, αντίθετη άποψη επί του θέματος. Υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις για τη σκοπιμότητα του έργου και από συγκοινωνιολόγους, οι οποίοι ζητούν ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία δεν υπάρχει. Πότε θα προχωρήσετε σε μια επικαιροποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη, έτσι ώστε να λύσετε τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην πόλη, αλλά και αυτά που θα δημιουργηθούν αργότερα, ή θα αφήνετε όλα στην τύχη, υιοθετώντας την τακτική του βλέποντας και κάνοντας;».
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Παν. Νίκας αντέκρουσε το παραπάνω επιχείρημα, σημειώνοντας, αφενός, ότι υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για την παρέμβαση και, αφετέρου, ότι μέσα στην επόμενη χρονιά ο Δήμος Καλαμάτας θα προχωρήσει στην εκπόνηση νέας κυκλοφοριακής μελέτης.
Ειδικότερα, σχολίασε: «Εμείς βαδίζουμε με πρόγραμμα και σχεδιασμό. Άλλοι βαδίζουν με το βλέποντας και κάνοντας. Γι’ αυτό και κανένα έργο δεν πήγε στο βρόντο. Για το συγκεκριμένο θέμα δεν αποφάσισε η Δημοτική Αρχή, αλλά έχει αποφασίσει δύο ή τρεις φορές το Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν υπάρχει αντίθετη γνώμη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, εκτός αν έχετε εσείς κάτι συγκεκριμένο να μας πείτε.
Για το έργο, που γίνεται λόγος, υπάρχει εισήγηση συγκοινωνιολόγου και το υπουργείο Υποδομών και η Τεχνική Υπηρεσία στην Πάτρα, που είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, έχουν εγκρίνει το συγκεκριμένο έργο και το μείζον, για το συγκεκριμένο δρόμο, ο οποίος είναι η υπ’ αριθμόν 2 είσοδος της πόλης της Καλαμάτας, έχουν ξοδευτεί 14.000.000 ευρώ.
Δε θα γίνει καμιά επικαιροποίηση καμιάς συγκοινωνιακής μελέτης, διότι η υπάρχουσα δεν παίρνει επικαιροποίηση. Θα γίνει νέα συγκοινωνιακή μελέτη, το 2016, με την παράδοση σε κυκλοφορία του περιφερειακού δακτυλίου, οπότε θα έχουμε δεδομένα πλέον για την πόλη».

του Αντώνη Πετρόγιαννη