Η παραφωνία στα ΤΕΠ του νοσοκομείου

Η παραφωνία στα ΤΕΠ του νοσοκομείου

Λαμπρό παράδειγμα ευγένειας και εξυπηρέτησης ήταν το σύνολο του προσωπικού που ήρθε σε επαφή με ασθενή που έφτασε στο Τμήμα Επειγόντων του Νοσοκομείου Καλαμάτας και στη συνέχεια νοσηλεύτηκε. 
Ηχηρή παραφωνία, ωστόσο, αποτέλεσε ειδικευομένη νεαρή γιατρός των Επειγόντων, με απαράδεκτη συμπεριφορά προς ηλικιωμένο ασθενή. Παραβλέποντας το γεγονός ότι έκανε τον ασθενή να υποφέρει σε απίστευτο βαθμό, προκειμένου να καταφέρει να πάρει δείγμα για εξειδικευμένες εξετάσεις, του φώναζε συνεχώς, του μιλούσε απρεπώς και με ειρωνεία, μη σεβόμενη ούτε την κατάστασή του ούτε την ηλικία του. Δε συμπεριφέρθηκε ούτε μια στιγμή με ευγένεια. 
Μάλιστα, η δυσαρέσκεια από τη συμπεριφορά της ζωγραφιζόταν και στα πρόσωπα του υπολοίπου προσωπικού. 
Κατανοούμε την υπερπροσπάθεια που κάνουν όλοι οι γιατροί αυτή τη δύσκολη περίοδο για την Ελλάδα, με απίστευτες ώρες εργασίας, την κούρασή τους και τις μειωμένες αποδοχές τους. Όμως, πάνω απ’ όλα, πρέπει να είσαι άνθρωπος. Και αυτό είτε το έχεις είτε δεν το έχεις.  
Δυστυχώς, αυτές οι παραφωνίες είναι ικανές να χαλάσουν ακόμα και τη συνολικά καλή εικόνα. Γι’ αυτό πρέπει εμείς οι πολίτες να τις ξεχωρίζουμε. Έχουμε «όπλα» για να καταπολεμούμε τις κακές συμπεριφορές και να επιβραβεύουμε τους ανθρώπους που κάνουν σωστά και με συνείδηση τη δουλειά τους. 
Β.Β.