Επικοινωνιακά παιχνίδια της Δημοτικής Αρχής
Η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, προσπαθώντας να αλλάξει ατζέντα στην επικαιρότητα ή και να αποποιηθεί των όποιων ευθυνών της για τις φονικές πλημμύρες της Τρίτης, ξεκίνησε ένα επικοινωνιακό μπαράζ ωραιοποίησης της εικόνας, ζητώντας απ’ όλους να ξεχάσουμε τους νεκρούς αλλά και τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης, αφού έχουν καταστραφεί τα σπίτια και οι επιχειρήσεις τους.
Έτσι, σε σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρει: “Στις φωτογραφίες που παρατίθενται και οι οποίες ελήφθησαν σήμερα (σ.σ. χθες), Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016 το πρωί και ώρα 09.00, μπορεί κανείς να δει τουριστικό λεωφορείο από άλλη περιοχή της χώρας στην Καλαμάτα, με Έλληνες τουρίστες, οι οποίοι προφανώς δεν πείσθηκαν από φωτογραφίες και τηλεοπτικές εκπομπές περί ολικής καταστροφής της πόλης και της περιοχής της.
Ασφαλώς, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, αλλά η Καλαμάτα λειτουργεί με τις υποδομές της, τα ξενοδοχεία είναι ανοιχτά και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος πρόθυμα να εξυπηρετήσουν τους πελάτες.
Ο δήμαρχος από χθες καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια, σε πανελλήνιο επίπεδο, με συνεχείς συνεντεύξεις σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, για να παρουσιάσει την πραγματική εικόνα της πόλης και να υπάρξει συνέχεια στην τουριστική περίοδο και οικονομική στήριξη των επιχειρήσεων».
Η τουριστική περίοδος συνεχίζεται λέει η δημοτική αρχή
