Τη Δημοτική Αρχή κατηγορεί για τα προβλήματα στο Μέγαρο Χορού ο Μανώλης Μάκαρης


Ποιος ευθύνεται για τη μη ολοκλήρωσή του;
 
Συνέχεια στο θέμα των προβλημάτων του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας έδωσε χθες με σχετική ανακοίνωση ο πρόεδρος της μείζονος μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας, Μανώλης Μάκαρης. Μάλιστα, κατηγορεί ευθέως το δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή για την ολιγωρία που επέδειξαν όλο το προηγούμενο διάστημα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Το Μέγαρο Χορού Καλαμάτας –κόστους 14 εκατομμυρίων ευρώ- αποτελεί ένα ανεκμετάλλευτο κεφάλαιο για την πόλη μας, γιατί λειτουργεί μόνο περιστασιακά, ενώ βασικά προβλήματα ασφαλείας των μηχανισμών της σκηνής δεν έχουν ακόμα επιλυθεί, παρόλο που αυτά είναι γνωστά τουλάχιστον από το 2013, σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καλαμάτας.
Για όλα αυτά είναι μεγάλη η ευθύνη του δημάρχου Καλαμάτας και της δημοτικής του παράταξης, καθώς, ενώ δεν αντιμετώπισαν αποτελεσματικά το σημαντικό αυτό πρόβλημα, προσπαθούν να συσκοτίσουν περαιτέρω την κατάσταση, αδυνατώντας να δώσουν λύση.
Συγκεκριμένα, από τις 27/7 έχουμε καταθέσει γραπτή αίτηση προς τη Δημοτική Αρχή για να μας κοινοποιηθεί το πόρισμα της εταιρείας έλεγχου και πιστοποίησης TUV SUD που επιβεβαιώνει τις κακοτεχνίες και τα προβλήματα ασφάλειας της σκηνής του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας. Δυστυχώς, δεν έχουμε πάρει καμία απάντηση από τη Δημοτική Αρχή.
Για λόγους, λοιπόν, δημοσίου συμφέροντος θα πρέπει η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας:
1. Να δώσει απάντηση στο αίτημά μας και να δημοσιοποιήσει άμεσα το συγκεκριμένο πόρισμα, το οποίο μάλιστα πληρώθηκε με χρήματα των δημοτών.
2. Να δημοσιοποιήσει τον αναλυτικό προϋπολογισμό των έργων αποκατάστασης των κακοτεχνιών και το χρονοδιάγραμμα επιτέλεσης των έργων αυτών, καθώς και τον τρόπο χρηματοδότησης τους, που δε θα πρέπει να επιβαρύνει άμεσα ή έμμεσα τον καλαματιανό λαό.
Εμείς θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας, θέτοντας το θέμα άμεσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, έτσι ώστε να πέσει άπλετο φως στο ζήτημα του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας, με σκοπό την άμεση και αποτελεσματική επίλυση του προβλήματος».
 
 
Του Αντώνη Πετρόγιαννη