Το «ανέκδοτο» με το πάρκινγκ στο Νέδοντα συνεχίζεται…

Το «ανέκδοτο» με το πάρκινγκ στο Νέδοντα συνεχίζεται…

Τα προβλήματα που παρουσιάζονται στον τρόπο λειτουργίας του Κεντρικού Δημοτικού Πάρκινγκ στο Νέδοντα συνεχίζονται.
Παραμονή Χριστουγέννων γνωστός βρέθηκε να ψάχνει να παρκάρει. Αποφάσισε να μπει, λοιπόν, στο δημοτικό πάρκινγκ. Αφού περίμενε για αρκετή ώρα στην ουρά και ο δημοτικός υπάλληλος του έδωσε κανονικά το «χαρτάκι», στη συνέχεια έκανε βόλτες μέσα στο πάρκινγκ, όπου διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε ελεύθερη θέση… Η δε έξοδος είχε πάλι πολύωρη αναμονή, και, τελικά, έφυγε από μια παράκαμψη, ώστε να γλιτώσει την ουρά από όσους περίμεναν να πληρώσουν.
Διηγούμενος τον εκνευρισμό του αργότερα στην παρέα για το γεγονός ότι οι δημοτικοί υπάλληλοι όφειλαν να μην επιτρέπουν την είσοδο οχημάτων στο πάρκινγκ όσο δεν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις… κάποιος τον ρώτησε αν ακύρωσε το εισιτήριό του φεύγοντας… Αυτός απάντησε όχι, και τότε συνειδητοποίησε ότι όχι μόνο ταλαιπωρήθηκε και δεν πάρκαρε, αλλά… θα του ερχόταν και κλήση αν δεν το ακύρωνε. Επέστρεψε γρήγορα στο πάρκινγκ για να ενημερώσει τον υπάλληλο, αυτός τον ρώτησε πού είναι το αμάξι και το χαρτάκι, και όταν του απάντησε ότι βρίσκεται μακριά και αν θέλει να πάει μαζί του να το διαπιστώσει, δέχθηκε να του ακυρώσει το «εισιτήριο», καθώς είναι και «χρονιάρες ημέρες»…
Ούτε μια συγγνώμη, δηλαδή, για την ταλαιπωρία που υπέστη, αλλά και «χαρισματικά» τη γλίτωσε…
Τα φαινόμενα «παράνοιας» είναι καθημερινά  και οι ιθύνοντες θα πρέπει άμεσα να βρουν έναν ομαλό τρόπο λειτουργίας…
Κ. Γαζ.