Φρέσκο ψωμί…

Φρέσκο ψωμί…

Το συνοικιακό φούρνο-αρτοπωλείο συνεχίζει να εμπιστεύεται ο Έλληνας καταναλωτής για την αγορά ψωμιού, ωστόσο τα σούπερ-μάρκετ έχουν μπει δυναμικά και σε αυτή την κατηγορία, με όπλο τις χαμηλές τιμές. 
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η αξία της αγοράς ειδών αρτοποιίας εκτιμάται στα 1,5 δισ. ευρώ ετησίως. 
Από τις διάφορες κατηγορίες που υπάγονται στη συγκεκριμένη αγορά, η μεγαλύτερη, με διαφορά, είναι η αγορά του φρέσκου ψωμιού ημέρας, με πωλήσεις που ανέρχονται σε 950 εκατ. ευρώ ετησίως. 
Στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 750 καταναλωτών από όλη τη χώρα, καταγράφεται ότι το 66% από αυτούς αγοράζουν φρέσκο ψωμί από τον συνοικιακό φούρνο-αρτοπωλείο, ακολουθεί το σουπερμάρκετ με ποσοστό 17% και το κατάστημα αλυσίδας αρτοποιείων με 4%. 
Δεν αποτελεί ευκαιρία η έρευνα της ΙΕΛΚΑ για να σημειώσουμε την αξία στήριξης των αρτοπωλείων που φτιάχνουν φρέσκο ψωμί. Η ποιότητά του, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να συγκριθεί με τα διάφορα… κατεψυγμένα που φυτρώνουν δεξιά και αριστερά… 
Εδώ θα πρέπει να υπενθυμίσουμε και τη δέσμευση της κυβέρνησης ότι θα εφοδιάσει με ειδικό σήμα τους φούρνους που πουλάνε φρέσκο ψωμί, αλλά ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί.  
Α.Π.