Από το 2005 έως το 2007 η Καλαμάτα κάθε τρεις και λίγο «γέμιζε» διαδηλωτές οι οποίοι αντιτίθεντο στην ιδιωτικοποίηση των χώρων στάθμευσης του Νέδοντα. Φυσικά, τότε οι όροι ήταν διαφορετικοί, αλλά και μόνο η λέξη «ιδιωτικοποίηση» έφτανε για να βγάλει στους δρόμους κάποιες εκατοντάδες διαμαρτυρόμενους.
Σε κεντρική θέση, δε, στο πρόγραμμα του υποψήφιου, τότε, δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Καλαμάτα, στις εκλογές του 2006, ήταν οι χώροι στάθμευσης του Νέδοντα να περάσουν και πάλι στο Δήμο.
Δέκα χρόνια αργότερα τα πράγματα άλλαξαν και, μάλλον, η λέξη «ιδιωτικοποίηση» ακούγεται ως ευχή από… πολλές πλευρές. Έτσι, ολοκληρώθηκε και τυπικά η διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση σε ιδιώτη της διαχείρισης και λειτουργίας των χώρων στάθμευσης του Νέδοντα, στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμάτας. Ανάδοχος είναι η Ελένη Τσουφλίδου, που αναλαμβάνει τη διαχείριση για διάστημα πέντε χρόνων, με κόστος για το Δήμο 465.000 ευρώ.
Στους όρους του διαγωνισμού ήταν ότι δεν πρόκειται να αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική, δηλαδή το κόστος στάθμευσης ανά ώρα θα εξακολουθήσει να είναι 50 λεπτά. Ωστόσο, λίγο καιρό πριν από την προκήρυξη του διαγωνισμού ο Δήμος επέβαλε τη στάθμευση αντί αντιτίμου και κατά τις μεσημεριανές ώρες.
Επίσης, στους όρους ήταν ότι ο ανάδοχος εγγυάται στο Δήμο ελάχιστες ετήσιες εισπράξεις ύψους 350.000 ευρώ, ενώ εάν οι εισπράξεις είναι μεγαλύτερες, τότε ο ανάδοχος θα δικαιούται ένα bonus, το οποίο όμως δεν έχει προσδιοριστεί.
Ο κύριος λόγος για τον οποίο η Δημοτική Αρχή προχώρησε στην εκχώρηση της διαχείρισης και λειτουργίας των πάρκινγκ σε ιδιώτη είναι, σύμφωνα με τις τοποθετήσεις που έγιναν στο Δημοτικό Συμβούλιο, η απελευθέρωση του προσωπικού που απασχολεί εκεί για την αντιμετώπιση άλλων αναγκών.
Να σημειωθεί ότι στην ανάδοχο παραχωρούνται 103 θέσεις στάθμευσης στο βόρειο πάρκινγκ του Νέδοντα και 328 στο κεντρικό.
Σε ιδιώτη οι χώροι στάθμευσης του Νέδοντα
