Επίθεση Νίκα στο Υπουργείο Υποδομών για τον οδικό άξονα Τσακώνα – Καλό Νερό

Επίθεση Νίκα στο Υπουργείο Υποδομών για τον οδικό  άξονα Τσακώνα – Καλό Νερό

Το υπουργείο Υποδομών και την κυβέρνηση κατηγόρησε ο δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας, για το ότι δεν έχει υλοποιηθεί ο οδικός άξονας Τσακώνα – Καλό Νερό. Κατά την υποδοχή του Σταύρου Θεοδωράκη στο Δημαρχείο, ο κ. Νίκας σημείωσε ότι το έργο φαίνεται να οδηγείται στις καλένδες εξαιτίας της επιλογής του υπουργείου Υποδομών να γίνει τμηματικά η κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Από την άλλη πλευρά, το επόμενο διάστημα θα βγει στον αέρα η 8η και τελευταία εργολαβία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, της φυσικής συνέχειας της Ολυμπίας Οδού.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com, κλείδωσε το ποσό της εργολαβίας, που ανέρχεται σε 73 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει μία προαίρεση με ποσό 1,4εκατ.ευρώ για εργασίες ανακατασκευής του οδοστρώματος του υφιστάμενου οδικού δικτύου από τον Α/Κ ΒΙΠΕ μέχρι την είσοδο στη ΒΙΠΕ Πάτρας, μήκους 3,3χλμ.
Η δημοπράτηση αφορά στο τμήμα Α/Κ ΒΙΠΕ Πάτρας-Α/Κ Μιντιλόγλι, που θα «κουμπώσει» με το δυτικό άκρο του Περιμετρικού της Πάτρας και είναι το τέλος της Ολυμπίας Οδού.
Να θυμίσουμε ότι γενικότερα για το έργο έχει ήδη κατατεθεί ο Φάκελος Μεγάλου Έργου στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αναμένοντας την έγκρισή του, που θα σημάνει το πράσινο φως για την ένταξή του στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ και την ολοκλήρωση της προσυμβατικής περιόδου με την υπογραφή των συμβάσεων.
Όλες οι εργολαβίες έχουν συμβατικό χρόνο περαίωσης 42 μήνες, όπερ σημαίνει ότι θα ολοκληρωθούν (εφόσον υπογραφούν το πρώτο τρίμηνο του 2018) το νωρίτερο προς τα τέλη του 2021.
Οι ανάδοχοι μέχρι στιγμής είναι οι: Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ στις 4 εργολαβίες από Α/Κ Πύργου μέχρι Βάρδα, Κ/Ξ Ξανθάκης-Ιντερκάτ για την εργολαβία Βάρδα-Σαγαίικα, η DG Infrastrutture για το τμήμα Σαγαίικα-Κάτω Αχαγιά και η Ιντερκάτ για το τμήμα Κάτω-Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας.