Το κυκλοφοριακό μέλλον της οδού Ναυαρίνου κυριάρχησε-και- στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, στον απόηχο, μάλιστα, των πρόσφατων δηλώσεων του δημάρχου Παναγιώτη Νίκα για το τι μέλλει γενέσθαι εκεί.
Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης, με τον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Μανώλη Μάκαρη, να παίρνει πρώτος την… μπάλα, άσκησαν έντονη κριτική στη θέση που διατύπωσε ο κ. Νίκας (σ.σ. μονοδρόμηση), τονίζοντας ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά και διαβούλευση επί του θέματος, δεν είναι δυνατό να παίρνονται αποφάσεις.
Αντικρούοντας τις απόψεις που κατατέθηκαν ο δήμαρχος, τόνισε ότι θα ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες πριν ληφθούν οριστικές αποφάσεις, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη Δημοτική Αρχή να διατυπώνει δημόσια την άποψή της. Σχολίασε, δε, ότι ακόμα και η απόφαση για μονοδρόμηση δεν είναι θέσφατο, αλλά και πάλι η πλειοψηφία έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει καλύτερη λύση για τον παραλιακό άξονα της Καλαμάτας.
Να υπενθυμίσουμε ότι σε προηγούμενες δηλώσεις του ο κ. Νίκας είχε αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «οι απόψεις των εκπροσώπων του τεχνικού κόσμου για πεζοδρόμηση της Ναυαρίνου είναι, ασφαλώς, απολύτως σεβαστές, όμως η πεζοδρόμηση αυτού του βασικού δρόμου συνδέεται και με τις απόψεις άλλων επαγγελματικών τάξεων και ιδιαίτερα των καταστηματαρχών υγειονομικού ενδιαφέροντος, που δραστηριοποιούνται στη Ναυαρίνου, αλλά και των κατοίκων. Προφανώς, ο συγκερασμός και η κοινή συνισταμένη αποτελούν την προσφορότερη λύση.
Ως συνισταμένη, και πάντοτε καταρχήν, μπορεί να θεωρηθεί η μονοδρόμηση, με αποκλεισμό της στάθμευσης μέχρι την Ακρίτα και περιορισμό της μέχρι τη Βουλγαροκτόνου».
Α.Π.
Η Ναυαρίνου δίνει… τροφή για αντεγκλήσεις
