Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Ενιαίου Λυκείου Καλαμάτας δεν ξέχασαν το συμμαθητή τους Παναγιώτη Παπαδέα που σκοτώθηκε σε τροχαίο στην οδό Λακωνικής.
Έτσι σήμερα στην παρέλαση που έγινε στην πόλη μας παρέλασαν φορώντας πένθος στο πέτο τους..
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 25/06/2026 17:30
Βασιλόπουλος, Δήμας και 22ο Δημοτικό Σχολείο
- 25/06/2026 13:59










