Η «Μαύρη Παρασκευή», που διαφήμιζαν όλο και περισσότερες αλυσίδες καταστημάτων και μεγάλα ονόματα του εμπορίου, έρχεται να αποτελέσει ακόμα ένα κομμάτι στο πάζλ της συνολικής επίθεσης των εργοδοτών προς τους εργαζομένους.
Τελευταία, ένα σωρό τέτοιες φιέστες πλασάρονται, με πιο συνηθισμένες τις «Λευκές Νύχτες», προσπαθώντας να πείσουν για τη μεγάλη «ευκαιρία αγοράς». Η αλήθεια, όμως, βρίσκεται αρκετά μακριά, αφού ο μόνος που πραγματικά κερδίζει από αυτό το ξέφρενο κυνήγι προσφορών και προϊόντων είναι οι μεγαλοεπιχειρηματίες των πολυκαταστημάτων!
Μέσα από τέτοιες προσπάθειες άγριας εργασιακής εκμετάλλευσης, η εργοδοσία προσπαθεί να παγιώσει ένα γενικότερο κλίμα αντιδραστικών εργασιακών σχέσεων και τελικά τη δημιουργία ενός νέου τύπου εργατικού δυναμικού, περισσότερο ευέλικτου και πειθήνιου.
Μια άλλη άποψη για τη χθεσινή ημέρα…
Α.Π.
Η άλλη άποψη της… ευκαιρίας
