Τρίτη στην Ελλάδα η Μεσσηνία σε παραβάσεις μη χρήσης κράνους

Τρίτη στην Ελλάδα η Μεσσηνία σε παραβάσεις μη χρήσης κράνους

Άλλη μια «θλιβερή πρωτιά» είχε η Μεσσηνία! Σε ελέγχους που έγιναν πανελλαδικά για τη χρήση προστατευτικού κράνους από μοτοσικλετιστές, την κορυφή στις παραβάσεις κατέκτησε η Κρήτη, αμέσως μετά ήταν η Αττική και τρίτη στη σειρά η Μεσσηνία, περνώντας ακόμα και τη Θεσσαλονίκη. Κι όλα αυτά, όταν μόλις πριν από μια εβδομάδα σε ρεπορτάζ του «Θ» παρουσιάζαμε ότι, ακόμα και στην παραλιακή της Καλαμάτας, αργά τη νύχτα οργανώνονται αυτοσχέδιοι αγώνες ταχύτητας με αυτοκίνητα και μηχανάκια.
 
Για κράνος
Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας έχει καθιερωθεί τον τελευταίο καιρό στοχευμένο πρόγραμμα «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, το οποίο σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης σε όλη την επικράτεια.
Την προηγούμενη βδομάδα, λοιπόν, από 19 έως 25 Μαρτίου, κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, «δίνοντας προτεραιότητα» στη μη χρήση προστατευτικού κράνους. Στο πλαίσιο αυτό, από 465 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη τη χώρα, ελέγχθηκαν 1.376 οχήματα και βεβαιώθηκαν ισάριθμες παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
 
Τρίτη η Μεσσηνία
Μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας εκδόθηκε η θλιβερή λίστα. Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Κρήτης με τον αριθμό να φτάνει τις 329, ενώ στην Αττική τις 256  και στη Μεσσηνία τις 66. Στη λίστα ακολουθεί το οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης με 49 παραβάσεις και τα Δωδεκάνησα με 49.
Στη Μεσσηνία συγκροτήθηκαν 6 συνεργεία έλεγχου για χρήση προστατευτικού κράνους και πραγματοποίησαν 76 ελέγχους. Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένοι έλεγχοι είναι οπτικοί, καθώς ο τροχονόμος δε χρειάζεται να σταματήσει το δικυκλιστή για να διαπιστώσει τη χρήση του κράνους.
Από το Αρχηγείο, πάντως, σημειώνεται ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.

Της Βίκυς Βετουλάκη