Δια της πλαγίας θα φτάσει στην Καλαμάτα η Ολυμπία οδός

Δια της πλαγίας θα φτάσει στην Καλαμάτα η Ολυμπία οδός

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό στο Μωάμεθ, λέει ο λαός. Μάλλον, όμως, το λέει και το υπουργείο Υποδομών, καθώς η αδυναμία εξεύρεσης χρηματοδότησης από τις κλασικές ευρωπαϊκές πηγές (ΕΣΠΑ, CEF κ.λπ.), για τη δρομολόγηση νέων μεγάλων οδικών έργων, οδηγεί στην ενεργοποίηση εκ νέου των μεγάλων παραχωρήσεων των οδικών αξόνων της χώρας με νέο αντικείμενο.
Όπως  έχει αναφέρει το ypodomes.com, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει βάλει μπρος ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο και προσπαθεί να πιάσει με ένα σμπάρο “δυο τρυγόνια”. Δηλαδή, την αύξηση της χρονικής διάρκειας των παραχωρήσεων, με ταυτόχρονη μείωση της τιμής των διοδίων, αλλά και την πρόσθεση νέου φυσικού αντικειμένου.
Αυτό, πέρα από την πρακτική σημασία για τους χρήστες των δρόμων (φθηνότερα διόδια, περισσότεροι άξονες), έχει μεγάλη σημασία τόσο για τις κατασκευαστικές που εμπλέκονται σε αυτές τις παραχωρήσεις όσο και για το υπουργείο Υποδομών, που προσπαθεί με μία κίνηση ματ να φέρει μία νέα γενιά μεγάλων οδικών έργων “δωρεάν” για το κράτος και να ενταχθούν στην “ομπρέλα” των παραχωρήσεων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ολοκλήρωση του έργου της Ολυμπίας Οδού έχει ξεχωριστό συμβολισμό και ιδιαίτερο αναπτυξιακό βάρος, καθώς συνδέει την Αθήνα με την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, την Πάτρα, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, επισημαίνοντας ότι προοπτική είναι να συνδεθεί στη συνέχεια με την Αρχαία Ολυμπία και με την Καλαμάτα, ώστε να κλείσει το «δαχτυλίδι» της Πελοποννήσου, σε χαιρετισμό του σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την «Ολυμπία Οδός ΑΕ» στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή την ολοκλήρωση του έργου.
Αναφερόμενος στη σημασία του, έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι μετά την παράδοση του έργου της Ολυμπίας Οδού μηδενίστηκαν σχεδόν τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, επισημαίνοντας ότι για την υλοποίησή του συνεργάστηκαν οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις.
Ο υπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει γυρίσει σελίδα στο χώρο των δημοσίων υποδομών, αναφέροντας ότι τα έργα κατασκευής έργων οδικών αξόνων έχουν τη δική τους σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και την ενίσχυση της αξιοπιστίας της.
Αυτό που μένει να δούμε είναι το χρόνο υλοποίησης του έργου…
Α.Π.