Με τα ακροβατικά και τη δεξιοτεχνική ευκινησία των Alessandro Maida και Μaxime Pythoud των Cie Circoncentrique στο Μέγαρο Χορού και τους απρόβλεπτους σωματικούς αυτοσχεδιασμούς των Εdivaldo Ernesto και Luis García Lopez στην κεντρική πλατεία, έκλεισε η προχθεσινή 4η μέρα του φετινού Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Χθες, η Thi-Μai Nguyen παρουσίασε το σόλο Etna στο Στούντιο του Μεγάρου Χορού, η Tζένη Αργυρίου την παράσταση ΑNΩΝΥΜΟ – μια συμπαραγωγή με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση – στην Κεντρική Σκηνή, ενώ στην κεντρική πλατεία οι θεατές που συγκεντρώθηκαν παρακολούθησαν την Αθανασία Κανελλοπούλου και την παράσταση 99 corners of a possible self.
Για σήμερα το πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ διαμορφώνεται ως εξής:
Μέγαρο Χορού Καλαμάτας – Κεντρική σκηνή | 20.00
Anton lachky company
Ο Anton Lachky [Άντον Λιάχκυ] δημιουργεί μια φρέσκια και πρωτότυπη χορογραφία ειδικά για τα παιδιά (από 6 ετών) και τις οικογένειές τους, χρησιμοποιώντας το στοιχείο της υπερβολής. Με εξαιρετικές ερμηνείες, το σουρεαλιστικό και διασκεδαστικό αυτό παραμύθι, με τις άπειρες προεκτάσεις, μας ταξιδεύει σε μια άγνωστη και παράξενη χώρα. Τέσσερις ήρωες καταλαμβάνονται από το δαιμόνιο της δημιουργίας και μεταμορφώνονται σε πλάσματα που θυμίζουν ήρωες από κινούμενα σχέδια, καθώς δίνονται ολόψυχα σε φαντασμαγορικούς χορούς και απίθανες παλαβομάρες.
Αυτή η ασυνήθιστη και γεμάτη ανατροπές ιστορία για παιδιά ξεδιπλώνεται πάνω σε ένα γοητευτικό στρώμα ήχων, από άριες της όπερας έως τη σύγχρονη ποπ, και με μια ευφάνταστη, ευρηματική χορογραφία. Υπερβολικές, σχεδόν γκροτέσκες μορφές, απόλυτη δεξιοτεχνία και εξαιρετικός συντονισμός είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που κάνουν το Cartoon μια συναρπαστική εμπειρία όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για όλη την οικογένεια. Διάρκεια: 50’. Επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά άνω των 6 ετών.
Μέγαρο Χορού Καλαμάτας – Στούντιο | 22.00
Edivaldo
Ο Edivaldo Ernesto [Εντιβάλντο Ερνέστο], ένας από τους προσκεκλημένους εισηγητές στα εργαστήρια του 24ου Φεστιβάλ, παρουσιάζει το περίφημο σόλο του, Tears, με σκοπό να παρασύρει το κοινό σε ένα φορτισμένο στοχασμό πάνω στην ανθρώπινη ελευθερία. Ένας άνθρωπος διχασμένος ανάμεσα στο φόβο και την επιθυμία της περιπλάνησης βασανίζεται από παράλογες αμφιβολίες. Παρακολουθούμε την πορεία του μέσα από κανόνες, που καταλήγουν να γίνουν καταπιεστικοί ρόλοι.
Αποφορτίζοντας την οργή, ο χορευτής στρέφεται προς τα μέσα του, σε κλειστοφοβικές γωνιές, και αφήνεται να παρασυρθεί σε αντιδράσεις που τον μεταμορφώνουν, σε απρόβλεπτες εκρήξεις ενέργειας, με λεπταίσθητες μικροχειρονομίες γεμάτες αφηγηματική δύναμη, που αποτυπώνουν μια κινησιολογική εικόνα σε ευαίσθητη διαλεκτική ισορροπία με τη μουσική. Προκαλώντας μιαν αδιάκοπη ένταση μεταξύ ερμηνευτή και κοινού, το Tears αναπτύσσει ένα στοχασμό πάνω στο τι μπορείς να κάνεις και τι όχι, όταν διεκδικείς την ελευθερία.
Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας | 19.00
Liaidain
Εγγονή ράφτη
ερωτευμένη με ναύτη
Εκρήξεις στην καρδιά
και το μυαλό της
όσο ανέμενε εκείνον
να γυρίσει στο πλευρό της
Έμενε να βλέπει
του ορίζοντα τα βάθη
μέχρι που η λεπτή γραμμή του έγινε κουβάρι, εχάθη
Από την πορεία της ξεστράτισε
έχασε το δρόμο και ξεμάκρυνε
H Liadain Herriott [Λίανταιν Χέρριοτ] ξεκίνησε την καριέρα της το 2002 ως χορεύτρια κλασικού μπαλέτου συνεργαζόμενη με το μπαλέτο Cannes Jeune. Τιμήθηκε με το βραβείο της καλύτερης ερμηνείας στο Fringe του ∆ουβλίνου για το τελευταίο της σόλο Liminal. Το 2004 εγκαταστάθηκε στις Βρυξέλλες, όπου στράφηκε στον σύγχρονο χορό, εμπνεόμενη από τους δασκάλους της και το καλλιτεχνικό περιβάλλον.
Η 6η ημέρα του 24ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με παραστάσεις για μικρούς και μεγάλους
