Κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των πολιτών νέα γραμμή Φιλοξένια – Βέργα – Μ. Μαντίνεια

Κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των πολιτών νέα γραμμή Φιλοξένια – Βέργα – Μ. Μαντίνεια

Ακόμα και ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος υιοθέτησε το αίτημα των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής, φαινόταν… σκεπτικιστής για την επιτυχία της γραμμής Νο 7 Φιλοξένια – Βέργα- Μικρή Μαντίνεια.
Τα αποτελέσματα, πάντως, τις πρώτες μέρες λειτουργίας της είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, κόπηκαν πάνω από 1.500 εισιτήρια την πρώτη εβδομάδα. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι μόλις η γραμμή εδραιωθεί στη συνείδηση των πολιτών, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα σε ό,τι αφορά τον αριθμό των επιβατών.
Το πλέον θετικό είναι ότι πολλοί κάτοικοι από τη Μικρή Μαντίνεια και τη Βέργα μπορούν να εξυπηρετούν τις καθημερινές τους συναλλαγές με διάφορους οργανισμούς αφήνοντας το αυτοκίνητο στην άκρη και χρησιμοποιώντας το Αστικό ΚΤΕΛ.
Βέβαια, για να ακολουθήσουμε και την παροιμία που λέει ότι “όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι”, το στοίχημα θα έχει κερδηθεί ολοσχερώς, εάν η γραμμή παρουσιάζει και την ίδια πυκνότητα στη χρησιμοποίησή της μόλις φύγει το καλοκαίρι.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το αίτημα για επέκταση των αστικών γραμμών είχε υποστηρίξει το σύνολο των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας. Ειδικότερα, η μείζων μειοψηφία είχε επανειλημμένα προτείνει την ανάπτυξη ενός δικτύου αξιόπιστης αστικής συγκοινωνίας που θα καλύπτει όλες τις γειτονιές της Καλαμάτας, αλλά και τις παρακείμενες δημοτικές ενότητες (Βέργα, Μικρή Μαντίνεια), έτσι ώστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς να αποκτήσουν τη θέση που τους ταιριάζει σε μια σύγχρονη πόλη.
Επίσης, με πρωτοβουλία του Μανώλη Μάκαρη, πραγματοποιήθηκε και συνάντηση εργασίας των εκπροσώπων της Δημοτικής Κοινότητας Βέργας και του Πολιτιστικού Αναπτυξιακού Συλλόγου Βέργας με τη διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ, με σκοπό την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στη Βέργα. Η συνάντηση είχε θετικό αποτέλεσμα, καθώς αποφασίστηκε ομόφωνα η κατάθεση σχετικού αιτήματος προς το Δήμο Καλαμάτας, κι έτσι προχώρησε η ιστορία με τη δημιουργία της γραμμής 7 από Φιλοξένια προς Βέργα και Μικρή Μαντίνεια.
 
Του Αντώνη Πετρόγιαννη