Ο ρόλος του Τύπου μέσα από το «ΘΑΡΡΟΣ»

Ο ρόλος του Τύπου μέσα από το «ΘΑΡΡΟΣ»

To «ΘΑΡΡΟΣ», δια του υπογράφοντος αυτήν εδώ τη στήλη, είχε κάνει λόγο –πρόταση την περασμένη εβδομάδα στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας, προκειμένου σε συνεννόηση με την Ένωση Ξενοδόχων και Τουριστικών Καταλυμάτων και τους Δήμους να προχωρήσει σε επιθετική τηλεοπτική διαφήμιση της Μεσσηνίας στην Ελλάδα, μέσω των μεγάλων αθηναϊκών καναλιών, των τοπικών sites, των social media, όπως το instagram και το facebook, τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για εκείνη του εξωτερικού, σε συνάρτηση με την υγειονομική ασφάλεια των τουριστών, που έχει να κάνει (πέραν των προσωπικών υγειονομικών κανόνων) και με την περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών του Νοσοκομείου Καλαμάτας, το οποίο πρέπει να είναι πανέτοιμο να αντεπεξέλθει, ο μη γένοιτο, σε μία τοπική έξαρση κρουσμάτων.

Η αντίδραση του προέδρου του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Βαγγέλη Ξυγκώρου, ήταν άμεση, καθώς μετά την ανάρτηση του εν λόγω σημειώματος, στο λογαριασμό μου στο facebook απάντησε: «Συμφωνούμε απόλυτα. Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, σε συνεργασία με τα μέλη του και φορείς του Τουρισμού, υλοποιεί ήδη συγκεκριμένη καμπάνια προβολής. Γραφειοκρατικοί λόγοι [που θα απαλειφθούν από Δευτέρα (προχθές)] μας έχουν καθυστερήσει λίγο όσον αφορά στα social media. Από σήμερα το βράδυ θα προβληθεί σποτάκι που αναδεικνύει ομορφιές της Μεσσηνίας, παραλίες, μορφές εναλλακτικού τουρισμού, όλα υπό το πρίσμα των “αποστάσεων” και της ασφάλειας. Θα ακολουθήσουν και άλλες δράσεις. Και σύντομα όλες οι ενημερωτικές και όχι μόνο ιστοσελίδες θα το έχουν στη διάθεσή τους».

Το σποτ του Επιμελητηρίου παίζεται από τη Δευτέρα στις τοπικές ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ την ίδια μέρα ανέβηκε και λογαριασμός στο instagram με φωτογραφίες Μεσσήνιων χρηστών της εφαρμογής που προβάλλουν τις ομορφιές του τόπου μας.

Δεν τα γράφουμε όλα αυτά για να ευλογήσουμε τα γένια μας, αλλά για να απο-δείξουμε πως, όταν υπάρχουν άνθρωποι και φορείς που ξέρουν ν’ ακούν, να συνεργάζονται και να υλοποιούν, συμβάλλουν στην πρόοδο του τόπου.

Μπράβο, λοιπόν, στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας, προσδοκώντας και άλλες δράσεις του, όπως υποσχέθηκε.

Του Δημήτρη Γιατράκου

Υ.Γ. Ο ρόλος του Τύπου δεν είναι μόνο να κρίνει τις εξουσίες και να καταγράφει τα κακώς κείμενα, αλλά να καταγράφει και τα θετικά τους και να προτείνει ιδέες για την πρόοδο του τόπου μας- εν προκειμένω μέσα σε πρωτοφανείς ιστορικά εξελίξεις από την εποχή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και ένα μέλλον που διαγράφεται ζοφερό, αν δεν υπάρξει αλληλεγγύη σε όλα τα επίπεδα.

Παρεμπιπτόντως, οι influencers (διαμορφωτές) κάνουν άλλη δουλειά. Εμείς, λιθαράκια βάζουμε.