Το α’ τρίμηνο του 2025 αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης του αεροδρομίου

Το α’ τρίμηνο του 2025 αναμένεται να ξεκινήσουν  τα έργα αναβάθμισης του αεροδρομίου

Επιλογή αναδόχου διαχείρισης μέχρι τις αρχές φθινοπώρου

Το πρώτο τρίμηνο του 2025 θα ξεκινήσει η λειτουργία του αεροδρομίου υπό το νέο καθεστώς του παραχωρησιούχου, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες το Dark Room του newmoney.

Όπως σημειώνεται, ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας δείχνει να προχωρά σύμφωνα με το σχεδιασμό του Υπερταμείου.

Προσφορές

Τη Δευτέρα εξέπνευσε η καταληκτική ημερομηνία υποβολής σχολίων επί των τευχών δημοπράτησης, ενώ στα τέλη Ιανουαρίου είχε δοθεί στους τέσσερις προ-επιλεγέντες διαγωνιζόμενους σχέδιο της συμβάσεως παραχώρησης και τα παραρτήματά της.

Με βάση το πλάνο του Υπερταμείου, έως και τον Ιούνιο του 2024 θα υποβληθούν οι προσφορές από τους υποψηφίους, που είναι το σχήμα των ΓΕΚΤΕΡΝΑ – GMR Airports, της Fraport AG με τις DELTA Airport Investments (Όμιλος Κοπελούζου) – Πηλέας (Όμιλος Κωνσταντακόπουλου ΤΕΜΕΣ), της Mytilineos με την Corporation America Airports και το σχήμα των Γάλλων της Egis Airport Operation με την Άκτωρ Παραχωρήσεις και την Aeroports de la Cote d’Azur.

Έργα το 2025

Από εκεί και πέρα, εντός δύο μηνών από αρχές Ιουλίου θα γίνει η επιλογή του αναδόχου και καλώς εχόντων των πραγμάτων εκτιμάται πως το πρώτο τρίμηνο του 2025 θα αρχίσει η λειτουργία του αεροδρομίου υπό το νέο καθεστώς, ενώ θα ξεκινήσουν και τα έργα αναβάθμισής του.

Το σχήμα που θα επικρατήσει θα αναλάβει μέσω ενός SPV τη διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, διατήρηση και εκμετάλλευση του Διεθνούς Αεροδρομίου Καλαμάτας για 40 χρόνια.

Οι επενδύσεις θα επικεντρωθούν στον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του κτηρίου των επιβατών (terminal), αλλά και στους χώρους στάθμευσης των αεροσκαφών. Για τις ανάγκες επέκτασης του αεροδρομίου έχουν απαλλοτριωθεί 50 στρέμματα, ενώ σήμερα  υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης μόνο για 4 αεροσκάφη.