Μεγάλες ελλείψεις παρουσιάζουν τα καταστήματα ΕΛΤΑ Νομού Μεσσηνίας, μετά τη μη ανανέωση συμβάσεων εργαζομένων από ενοικιαζόμενες εταιρείες και τη μη πρόσληψη προσωπικού.
Σύμφωνα με καταγγελίες πολιτών, για ακόμη μία φορά, συχνό φαινόμενο είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής στα καταστήματα. Επίσης, παρουσιάζονται καθυστερήσεις στη διανομή της αλληλογραφίας, με αποτέλεσμα οι πολίτες να πηγαίνουν στα καταστήματα και να την αναζητούν.
Όσον αφορά, δε, στους λογαριασμούς ΔΕΗ που παραδίδονται μηνιαίως, υπάρχουν καταγγελίες για μη έγκαιρη επίδοσή τους!
Σε περιπτώσεις απουσίας υπαλλήλων, μάλιστα, η κατάσταση είναι εκρηκτική.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι εντάσεις, οι έντονες και δίκαιες αντιδράσεις των πολιτών λόγω ταλαιπωρίας από την ελλιπή ταχυδρομική τους εξυπηρέτηση!
Τέλος, όπως μας επισήμανε τηλεφωνικά αναγνώστης μας, τα ΕΛΤΑ, ως φορέας παροχής καθολικής υπηρεσίας έως το 2028, έχουν υποχρέωση προς τους πολίτες, ανεξάρτητα από το σημείο της ελληνικής επικράτειας, να παρέχουν, διαρκώς και σε τιμές προσιτές, καθολική υπηρεσία υψηλής ποιότητας!
Ω.