Αγενής συμπεριφορά…


Το γεγονός ότι η περιοχή της Δυτικής Μάνης και ειδικότερα η Στούπα είναι από τα πλέον τουριστικά μέρη της Μεσσηνίας – και -γιατί όχι- της χώρας μας, δεν σημαίνει ότι ο κάθε επαγγελματίας μπορεί να συμπεριφέρεται, με τον τρόπο που θέλει, ιδιαίτερα, όταν αυτός κρίνεται, τουλάχιστον, ως αγενής.
Πριν από ημέρες, μια επισκέπτρια στην περιοχή θέλησε, εξαιτίας μιας βάφτισης στην οποία ήθελε να παραβρεθεί, να χρησιμοποιήσει ένα από τα δύο κομμωτήρια της περιοχής, αυτό που βρίσκεται σε ένα μικρό δρόμο που οδηγεί στην κεντρική παραλία της Στούπας.
Όπως μας είπε στη τηλέφωνο, ενώ είχε κλείσει ραντεβού, πριν δέκα ημέρες, για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, ο χρόνος περνούσε και δεν είχε εξυπηρετηθεί, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να μην παραβρεθεί στην κοινωνική εκδήλωση.
 Όταν επισήμανε το γεγονός στην ιδιοκτήτρια, η τελευταία της ζήτησε να φύγει από το μαγαζί, ενώ, ήδη είχε ξεκινήσει η διαδικασία της παροχής υπηρεσιών, γιατί η πελάτισσα ζήτησε ένα απλό χτένισμα και όχι κάτι το ιδιαίτερο, αφού την επόμενη ημέρα η θάλασσα θα εξαφάνιζε την όποια παρέμβαση.
Συμπέρασμα; Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Πρέπει, όμως, να του προσφέρονται με ευγένεια οι υπηρεσίες που ζητά και πληρώνει. Διαφορετικά, ας το κλείσουμε το μαγαζί…
Α.Π.