Seatrac στην Ανάσταση, ακολουθούν “Φιλοξένια”, Κορδίας και Μαντίνεια

Seatrac στην Ανάσταση, ακολουθούν  “Φιλοξένια”, Κορδίας και Μαντίνεια

Ξεκίνησε η εγκατάσταση των τεσσάρων συστημάτων αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για τα άτομα με αναπηρίες και κινητικά προβλήματα από την παραλία της Ανάστασης.

Ο Δήμος Καλαμάτας σημειώνει ότι “η αρχή έγινε στην παραλία «Ανατολική Καλαμάτα – Ανάσταση», το οποίο και τέθηκε σε λειτουργία και θα ακολουθήσει –σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Δημήτρη Μαστραγγελόπουλο- η ολοκλήρωση της τοποθέτησης του Seatrac στην παραλία στο τέρμα Ναυαρίνου, καθώς και στις παραλίες του Κορδία και της Μ. Μαντίνειας.

Επίσης, συνεχίζονται επί της παραλιακής οι συντηρήσεις από συνεργεία του Τμήματος Αυτεπιστασίας της Δ.Τ.Υ. του Δήμου”.

Tags: