ΤΟΠΙΚΑΚαλαμάταΜε προσωπικό ασφαλείας λειτουργεί ο Δήμος Καλαμάτας 13/12/2012 12:10 Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργεί σήμερα και αύριο το Δημαρχείο της Καλαμάτας λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων του Δήμου στην 48ωρη απεργία που αποφάσισε η ΠΟΕ – ΟΤΑ. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΝέα Αριστερά12/06/2026 22:02 Αλέξης Χαρίτσης: «Δηλώνουμε παρόντες στις διεργασίες και τις εξελίξεις του ευρύτερου χώρου της Αριστεράς»ΤΟΠΙΚΑ12/06/2026 21:30 Να γίνει και στη Μεσσηνία της ΑλβανίαςΤΟΠΙΚΑ12/06/2026 21:00 Στις 22 Ιουνίου υπογράφεται η σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου ΚαλαμάταςΤΟΠΙΚΑ12/06/2026 20:30 Ο καιρός αύριο Σάββατο στην ΚαλαμάταΤΟΠΙΚΑ12/06/2026 20:03 Άκαρπος ο διαγωνισμός και για το αντιδιαβρωτικό της Μικρής ΜαντίνειαςΤΟΠΙΚΑ12/06/2026 19:10 Στον Παπασταύρου η Οιχαλία με ένα τεράστιο ΟΧΙ για τη μονάδα βιοαερίου