Κοσμοπλημμύρα για το Δεκαπενταύγουστο στην Τριφυλία αλλά ο κόσμος είναι κουμπωμένος


Ούτε με  κιάλι δε βρίσκει κάποιος δωμάτιο  στην Τριφυλία για τον Δεκαπενταύγουστο καθώς η πληρότητα σε ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά καταλύματα αγγίζει το 100%!
Βέβαια, υπάρχουν και κάποιες μικρές εξαιρέσεις, ωστόσο, η γενική κατάσταση είναι αυτή και, μάλιστα, η κίνηση τις τελευταίες εβδομάδες είναι αυξημένη συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Το οξύμωρο, πάντως, είναι ότι, ενώ υπάρχει κόσμος που επισκέπτεται την περιοχή για τις διακοπές του, ο κόσμος αυτός δε βγαίνει ή δε διαθέτει χρήματα στην τοπική αγορά, για φαγητό, καφέ, διασκέδαση και ψώνια.
Παρόλο που ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι γεμάτα, δεν υπάρχει η αντίστοιχη εικόνα σε καταστήματα μαζικής εστίασης και εμπορικά καταστήματα. Οι παραλίες είναι γεμάτες, αλλά μέχρις εκεί.
Όπως είπε χθες το μεσημέρι στο «Θ» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας, Κώστας Αγγελόπουλος (Hotel Artina και Artina Hotel Nuovo & Spa) στη Μαραθόπολη), «η τουριστική κίνηση τις μέρες του Δεκαπενταύγουστου είναι πάρα πολύ δυνατή στην Τριφυλία.  Φουλ, θα έλεγα. Υπάρχει κοσμοπλημμύρα».
Ο κ. Αγγελόπουλος πρόσθεσε πάντως ότι, «αυτή είναι η γενική εικόνα, επειδή υπάρχουν και επιχειρήσεις που σε σχέση με πέρυσι έχουν πτώση. Όμως, σε γενικές γραμμές η κατάσταση και η κίνηση είναι καλύτερη από πέρυσι και αυξημένη. Το προηγούμενο διάστημα περισσότεροι ήταν ξένοι που έκαναν τις διακοπές τους. Ο Αύγουστος είναι ο μήνας των Ελλήνων». Ο ίδιος επεσήμανε ότι, «το οξύμωρο είναι ότι ενώ υπάρχει κόσμος, υπάρχει κίνηση στα ξενοδοχεία, δεν έχουν την αντίστοιχη κίνηση τα καταστήματα μαζικής εστίασης. Δεν υπάρχει η κίνηση που αναμέναμε για τα μαγαζιά, όπως στη Γιάλοβα, στο Μάραθο, στην Κυπαρισσία, το Καλό Νερό. Αυτό δεν είναι καλό. Κάνουν διακοπές αλλά είναι μαζεμένοι, κουμπωμένοι…».
Σε ερώτηση για τις δράσεις που προβαίνουν οι επιχειρηματίες κι επαγγελματίες της περιοχής για να έχουν κίνηση όλο το χρόνο και όχι μόνο ένα μήνα το καλοκαίρι, σημείωσε πως, «αυτό, έχει να κάνει με τον κάθε επαγγελματία και τις υπηρεσίες που παρέχει και την παρουσία του στο διαδίκτυο. Εάν προσφέρεις ποιοτικές υπηρεσίες, ολοκληρωμένα πακέτα και έχεις καλή και δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο, προσελκύεις το ενδιαφέρον.
Γεγονός είναι ότι με την Costa Navarino μπήκαμε στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και μας έμαθαν κι εμάς σαν περιοχή και, επίσης, μεγάλο ατού είναι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Από κει και πέρα, η συμμετοχή σε εκθέσεις και τα φυλλάδια στη θετική κατεύθυνση είναι, αλλά δεν αρκούν από μόνα τους…».