Εντός του πρώτου δεκαπενθήμερου του Ιουνίου η Διεύθυνση Μεταφορών θα επιστρέψει και θα λειτουργεί πλέον στο Διοικητήριο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας.
Οι διοικητικές διαδικασίες για τη μετακόμιση της υπηρεσίας έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ στο Διοικητήριο θα στεγασθεί σύντομα και το Γραφείο του ΕΟΤ στη Μεσσηνία.
Στόχος της Αντιπεριφέρειας είναι κι άλλες υπηρεσίες που τώρα πληρώνουν ενοίκιο για τη στέγασή τους να επιστρέψουν στο Διοικητήριο.
Με διαγωνισμό
Στην επόμενη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου αναμένεται να εγκριθεί η πίστωση που απαιτείται, προκειμένου να γίνει διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου που θα αναλάβει τη μετακόμιση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών.
Η συγκεκριμένη Διεύθυνση είναι η πρώτη που θα επιστρέψει στο Διοικητήριο, μετά τη μετακόμιση των υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας στο νέο Δημαρχείο.
Για τη στέγαση της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών στο κτήριο στη μαρίνα η Περιφέρεια Πελοποννήσου καταβάλλει ετήσιο μίσθωμα 35.000 ευρώ και στόχος είναι η εξοικονόμηση αυτών των χρημάτων.
Και ο ΕΟΤ
Σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει γίνει, στο ισόγειο του Διοικητηρίου, εκεί που στεγαζόταν το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, θα στεγασθεί τώρα το Τμήμα Διπλωμάτων του υπουργείου Μεταφορών, καθώς είναι μια υπηρεσία που δέχεται μεγάλο όγκο κοινού. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεταφορών θα στεγαστούν στον 1ο όροφο του Διοικητηρίου.
Η επόμενη υπηρεσία που αναμένεται να στεγασθεί στο Διοικητήριο, όπως προαναφέρθηκε, είναι το Γραφείο του ΕΟΤ.
Στόχος είναι κι άλλες υπηρεσίες να μετακομίσουν στο κεντρικό κτήριο, ωστόσο πρέπει πρώτα να αποχωρήσουν όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Καλαμάτας. Στο Διοικητήριο παραμένουν ακόμα οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Πρόνοιας και ένα σημαντικό μέρος από το αρχείο της Διεύθυνσης Πολεοδομίας.
Πάντως, μέχρι στιγμής, από πλευράς Δήμου Καλαμάτας, δε φαίνεται να έχει γίνει συγκεκριμένος προγραμματισμός για το πότε θα αποχωρήσουν και αυτές οι υπηρεσίες από το Διοικητήριο.
Της Βίκυς Βετουλάκη