Πρόσφατα η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καλαμάτας (ΔΕΥΑΚ) προχώρησε σε ανάθεση των ταχυδρομικών της υπηρεσιών σε ιδιωτική εταιρεία. Ωστόσο, η εταιρεία που μειοδότησε στο διαγωνισμό δεν μπορεί, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις. Έτσι, δημότες διαμαρτύρονται συνεχώς ότι δε λαμβάνουν τους λογαριασμούς, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί αναστάτωση.
Μάλιστα, σειρά καταγγελιών έχει γίνει και στην εφημερίδα μας από κατοίκους στην περιοχή της Αγίας Τριάδας και στα Κατσαρέικα, ότι έχουν αρκετό διάστημα να λάβουν λογαριασμό κατανάλωσης του νερού, ενώ σε πολλές περιπτώσεις έχουν γίνει και λάθη στην αποστολή των ειδοποιητηρίων. Λόγω, δε, της καθυστέρησης “φουσκώνουν” και οι λογαριασμοί, με αποτέλεσμα οι δημότες να μην μπορούν να τους πληρώσουν άπαξ.
Για το όλο θέμα έχει προβεί σε ανακοίνωση το Σωματείο Εργαζομένων, το οποίο προβαίνει στις ίδιες διαπιστώσεις με τους δημότες. Ειδικότερα σημειώνει: «Με οδηγία της Ε.Ε. η ΔΕΥΑ Καλαμάτας, εφαρμόζοντας πιστά κι αδιαμαρτύρητα τις πολιτικές και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, προχώρησε σε διαγωνισμό για ταχυδρομικές υπηρεσίες. Ενώ ο διευθυντής κ. Μπαζιωτόπουλος και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ κ. Βεργόπουλος γνωρίζουν το θέμα, αδιαφορούν κι εκθέτουν την υπηρεσία και τους εργαζομένους, που εισηγούνται έκπτωση του αναδόχου. Με πρόταση που κατέθεσαν στο τελευταίο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΚ, όχι μόνο απέρριψαν την εισήγηση της υπηρεσίας, αλλά προσπαθούν “από το παράθυρο” να δώσουν τη δυνατότητα πρόσβασης στον ιδιώτη στα αρχεία της ΔΕΥΑΚ».
Το “Θάρρος” επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, Δημήτρη Βεργόπουλο, προκειμένου να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση που επικρατεί. Στις δηλώσεις του δεν απέφυγε να παραδεχτεί το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις, αν και τις χαρακτήρισε ως μεμονωμένες περιπτώσεις, οι οποίες θα αντιμετωπιστούν σύντομα από την εταιρεία, με τη βοήθεια της επικαιροποίησης των στοιχείων των δημοτών από τη ΔΕΥΑΚ.
«Παρά τα προβλήματα που είναι υπαρκτά, η επιχείρηση κατάφερε να μειώσει το κόστος των ταχυδρομικών τελών στο 50%, εξοικονομώντας έτσι απαραίτητα χρήματα για τη λειτουργία της ΔΕΥΑΚ. Έχουμε σημειώσει στην εταιρεία τα προβλήματα που υπάρχουν και θεωρούμε ότι πολύ σύντομα, με την απόκτηση της απαραίτητης εμπειρίας, θα ξεπεραστούν. Επίσης, είναι πολύ πιθανό οι δημότες να θεωρούν ότι υπάρχει πρόβλημα επειδή άλλαξε χρονικά η αποστολή των λογαριασμών κατανάλωσης νερού από δίμηνο σε τρίμηνο» παρατήρησε.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη
«Αλαλούμ» με τους λογαριασμούς κατανάλωσης νερού της ΔΕΥΑΚ
