Το παράπονό του κάλεσε να μας πει χθες το απόγευμα ένας αναγνώστης, ο οποίος το πρωί βρέθηκε σε δημόσια υπηρεσία της Καλαμάτας για να διεκπεραιώσει υπόθεσή του. Παρά το γεγονός, όπως μας περιέγραψε, που στην εν λόγω υπηρεσία υπήρχε αυξημένη κίνηση χθες το πρωί, υπήρχαν μόνο δύο γραφεία για εξυπηρέτηση πολιτών.
Μάλιστα, το ένα ήταν μπλοκαρισμένο για αρκετή ώρα, καθώς η υπάλληλος έπρεπε να διευθετήσει πολύπλοκη υπόθεση. Η ώρα ήταν λίγο πριν από τις 11.00 και πάνω από 10 πολίτες περίμεναν να εξυπηρετηθούν. Τότε, ο δεύτερος υπάλληλος του γραφείου σηκώθηκε και ανακοίνωσε ότι θα κάνει το διάλειμμά του! Όπως είναι λογικό, ο κόσμος ξεσηκώθηκε, καθώς ήδη περίμενε αρκετή ώρα.
Αναρωτήθηκε ο αναγνώστης μας, λοιπόν, γιατί έπρεπε ο υπάλληλος να κάνει εκείνη τη στιγμή διάλειμμα (που ασυζητητί το δικαιούται) και όχι λίγη ώρα αργότερα, αφήνοντας τους πολίτες σύξυλους και τη συνάδελφό του να «βγάλει το φίδι από την τρύπα» με την υπηρεσία γεμάτη πολίτες…
Β.Β.
Το διάλειμμα του υπαλλήλου
