H Γαστρονομική Κοινότητα Καλαμάτας στο Yoleni’s

H Γαστρονομική Κοινότητα Καλαμάτας στο Yoleni’s

Η Ομοσπονδία FedHATTA συμμετείχε στην πρώτη δημόσια παρουσίαση του προγράμματος Gastronomy και Wine Tourism, στο οποίο πρωταγωνιστούν οι Γαστρονομικές Κοινότητες της χώρας, με πρώτη  τη Γαστρονομική Κοινότητα της Καλαμάτας, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Yolenis Greek Gastronomy Center.
Τo πρόγραμμα αποτελεί την εφαρμογή στην πράξη του βιβλίου “Γαστρονομικές κοινότητες-γαστρονομικοί προορισμοί – εγχειρίδιο δράσης”, στο οποίο ο Γιώργος Πίττας μιλά για την ανάγκη οι νέοι επαγγελματίες κάθε τόπου που δραστηριοποιούνται γύρω από τη γαστρονομία να συνεργαστούν και να οργανωθούν, προκειμένου να αξιοποιήσουν το σύνολο των γαστρονομικών πόρων του τόπου τους, μετατρέποντάς τον σε γαστρονομικό προορισμό.
Εκτός της παρουσίασης των προϊόντων από 20 δυναμικούς παραγωγούς της Καλαμάτας, και της απόλαυσης των τοπικών εδεσμάτων που προετοιμάστηκαν από Καλαματιανούς σεφ και μαγείρους, οι προσκαλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον έντυπο και τον ψηφιακό οδηγό http://www.greekgastronomyguide.gr/kalamata-messinia/, εργαλεία που παρουσιάζουν και αναδεικνύουν το γαστρονομικό πλούτο της περιοχής,  διακεκριμένους επαγγελματίες και οτιδήποτε σχετικό ενδιαφέρει τους επισκέπτες της περιοχής.
Η παρουσίαση της Γαστρονομικής Κοινότητας της Καλαμάτας θα διαρκέσει μέχρι τις 3/7, στη διάρκεια των οποίων γίνονται γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων και θα σερβίρονται στο εστιατόριο του Υοleni’s  εδέσματα της περιοχής.
Σχετικά ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Στηρίζουμε πάντα τις πρωτοβουλίες που προωθούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, και αυτή είναι μια άριστη ευκαιρία να γίνουν γνωστά τα χαρακτηριστικά ενός ιδιαίτερου τόπου της Ελλάδας.
Για το λόγο αυτό προωθούμε την πρωτοβουλία και στα roadshow που διοργανώνουμε με την North Events στις πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά και σε διεθνή τουριστικά γραφεία μέσω των φορέων τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει πολύ ενδιαφέροντα τουριστικά γεγονότα, όπως τους δρόμους του λαδιού, του κρασιού, της φέτας – στην ουσία αξιοποιείται η τοπική ταυτότητα, ώστε να προσφερθούν ταξίδια εμπειρίας. Το ΔΩΔΕΚΑ έχει αγκαλιάσει τις προσπάθειες αυτές και τις προβάλλει μέσα από το dodekatravel.gr».