Βασίλης Κοσμόπουλος: Αναγκαία τα μέτρα βελτίωσης της κυκλοφορίας πεζών στη Ναυαρίνου

Βασίλης Κοσμόπουλος: Αναγκαία τα μέτρα βελτίωσης  της κυκλοφορίας πεζών στη Ναυαρίνου

Η… τύχη της πρώτης παρέμβασης του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας, Βασίλη Κοσμόπουλου, για βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας πεζών και ποδηλατιστών στη Ναυαρίνου, εν μέσω πανδημίας, δεν έτυχε της ανάλογης προσοχής και συζήτησης από τη Δημοτική Αρχή.

Σε προχθεσινή του ανάρτηση στο facebook ο Βασίλης Κοσμόπουλος επαναφέρει την πρότασή του, υπό το φως ανάλογων πρωτοβουλιών σε ευρωπαϊκές πόλεις. Εν ολίγοις, προτείνεται η μονοδρόμηση της Ναυαρίνου, ώστε στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας, που θα κλείσει για τα οχήματα, να μπορούν να κάνουν τη σωματική τους άσκηση οι πολίτες όσο διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα, με επαρκή απόσταση μεταξύ τους, για να μην υπάρχει κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού, όπως συμβαίνει τώρα. Επιπλέον προτείνεται το άνοιγμα για σωματική άσκηση του λιμενοβραχίονα («χιλιόμετρο») για συγκεκριμένο όμως αριθμό πολιτών.

Η ανάρτηση έχει ως εξής: «Στο πρόσφατο Δ.Σ. ο Βασίλης Κοσμόπουλος, με σκοπό την ασφαλή σωματική άσκηση των πολιτών, πρότεινε να χρησιμοποιείται ο χώρος του “χιλιομέτρου” για συγκεκριμένο αριθμό πολιτών, με έλεγχο εισερχομένων. Επίσης να μονοδρομηθεί η Ναυαρίνου, για να δοθεί περισσότερος χώρος στους αθλούμενους πολίτες. Με δεδομένο την αραιή κίνηση οχημάτων, θα ήταν αρκετά εύκολο.

Την πρόταση, που υποστήριξε και ο κ. Τζαμουράνης, δε συζήτησε καν ο δήμαρχος. Μάλιστα τις επόμενες μέρες τη χαρακτήρισε “αστεία” και πρόσθεσε ότι βρισκόμαστε σε έκτακτη ανάγκη και όχι σε διακοπές. Παρότι τις προηγούμενες μέρες είχε αναγκασθεί η Αστυνομία να στείλει περιπολικό, για να ζητήσει από τους πολίτες να μη συνωστίζονται.

Αφιερώνουμε στο δήμαρχο την ανάρτηση του γνωστού ιατρού Μιχάλη Μιχαήλ, που αγανάκτησε με το συνωστισμό στην Ναυαρίνου και τους κινδύνους που εγκυμονεί. Του αφιερώνουμε, επίσης, την πληροφορία ότι σε ευρωπαϊκές πόλεις η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται με χαμηλή ταχύτητα και ότι θα δοθούν λωρίδες κυκλοφορίας για ποδηλάτες και πεζούς.

Ελπίζουμε να καταλάβει τη διαφορά της περιχαράκωσης στην πεπατημένη και της ευέλικτης ρεαλιστικής αντιμετώπισης ενός πραγματικού προβλήματος”.

Α.Π.