Περίεργη αλλά με κατανόηση η πρώτη μέρα στα κομμωτήρια της Καλαμάτας


Ο κόσμος υπακούει και προσαρμόζεται στις συστάσεις

Μπορεί το πλατύ χαμόγελο χθες να μη φαινόταν στα πρόσωπα των ιδιοκτητών και των εργαζομένων στα κουρεία και τα κομμωτήρια της Καλαμάτας, τα οποία με όλες τις προφυλάξεις άνοιξαν τις πόρτες τους, όμως υπήρχε και αντικατοπτριζόταν στα μάτια τους, υποδεχόμενοι έπειτα από πολύ καιρό τους πρώτους πελάτες.

Μάσκες, γάντια, τακτική απολύμανση των χώρων χρήσης και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται μπήκαν για τα καλά από χθες στη ζωή τους, ενώ οι δύο ιδιοκτήτριες κομμωτηρίων με τις οποίες μιλήσαμε, μας μετέφεραν ότι προς μεγάλη τους έκπληξη ο κόσμος συμμορφώνεται με τις οδηγίες, δεν είναι πιεστικός ως προς το κλείσιμο ραντεβού και δείχνει μεγάλη κατανόηση.

Μάλιστα, όπως μας ενημέρωσαν, έπειτα από νέες διευκρινίσεις που δόθηκαν μέσα στο Σαββατοκύριακο, η χρήση μάσκας από τους πελάτες δεν είναι υποχρεωτική, όπως αρχικά είχε ειπωθεί, αλλά υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη χρήση της.

Ο κόσμος δείχνει κατανόηση

Η Βάσω Κάρτσωνα από το  Kartsona Coiffure σημείωσε ότι ως επιχείρηση έλαβαν όλα τα απαραίτητα μέτρα και μιας και ο χώρος τούς το επιτρέπει, όλοι οι εργαζόμενοι βρίσκονται παρόντες για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο. «Όλα κυλούν ομαλά και στρωτά. Είχαμε οργανώσει από τις προηγούμενες μέρες τη δουλειά μας και τα ραντεβού και όλα πάνε καλά και ήρεμα. Ο κόσμος είναι σίγουρα πιο προσεκτικός. Κάποιοι είναι πιο χαλαροί, κάποιοι λίγο πιο σφιγμένοι και ρωτούν για μέτρα που λαμβάνουμε. Η μάσκα, βέβαια, μετά τις τελευταίες διευκρινίσεις δεν είναι απαραίτητη, αλλά εμείς τη συστήνουμε. Κάποιοι βάζουν από μόνοι τους και κάποιοι δε θέλουν», σημείωσε η κα Κάρτσωνα.

Αυτό που ξεχωρίζει, όπως διευκρίνισε, είναι ότι ο κόσμος είναι αρκετά πιο ευέλικτος και δεν τους πιέζει για γρήγορα ραντεβού. «Μας αφήνουν να ρυθμίσουμε τα ραντεβού όπως πρέπει. Κάποιοι, μάλιστα, μας λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα να φύγει το πρώτο κύμα και να έρθουν τις επόμενες εβδομάδες», συμπλήρωσε. 

Τέλος, μας είπε πως υπάρχουν ραντεβού σχετικά γρήγορα, επισημαίνοντας ότι από χθες ρυθμίζονταν εκείνα για το Σάββατο και την επόμενη εβδομάδα. «Έχουμε άνεση χώρου και μπορούμε να δουλεύουμε όλοι. Έτσι θα εξυπηρετήσουμε σχετικά γρήγορα τους πελάτες μας», κατέληξε η κα Κάρτσωνα.

Είναι προσεκτικοί

Από την πλευρά της, η κα Κέλλυ Φερέτου του ομώνυμου κομμωτηρίου τόνισε πως η πρώτη μέρα λειτουργίας τους είναι λίγο περίεργη με τα νέα δεδομένα, όμως όλοι σιγά σιγά προσαρμόζονται. «Όλοι έρχονται και είναι πολύ προσεκτικοί. Ρωτούν για να μπουν στο χώρο, αν πρέπει να φορούν μάσκα κ.ά. Ο κόσμος έχει ήδη εξοικειωθεί. Δεν ξέρω αν είναι ο φόβος που το κάνει αυτό ή μάθαμε να συμπεριφερόμαστε έτσι αυτές τις 40 μέρες, αλλά ο κόσμος είναι πολύ προσεκτικός», σημείωσε και πρόσθεσε: «Είναι λίγο περίεργα για εμάς, γιατί πρέπει να τηρούμε κάποια πράγματα επιπλέον. Βέβαια, πάντα παίρναμε μέτρα, γιατί είμαστε υγειονομικού χαρακτήρα, αλλά τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός πελατών, να έχουμε καθαρίσει τη θέση εργασίας, τελειώνοντας να καθαρίσουμε εκεί που καθόταν ο πελάτης. Πιστεύω, όμως, ότι είναι θέμα ημερών να το συνηθίσουμε. Δε νιώθω να υπάρχει κάποια φοβία από τους πελάτες. Κρατάμε αποστάσεις, φοράμε μάσκα και γάντια. Όταν βλέπουν ότι τηρούμε τα μέτρα, ο πελάτης νιώθει μιαν ασφάλεια».

Και η κα Φερέτου τόνισε ότι ο κόσμος δεν είναι καθόλου πιεστικός στο να κλείσει ραντεβού. Το ωράριο έχει διευρυνθεί και όπως σημείωσε, εύκολα κάποιος κλείνει ραντεβού. «Σήμερα, επειδή είναι Δευτέρα, κανονικά θα ήμασταν κλειστά, αλλά είμαστε εδώ για να εξυπηρετήσουμε. Εγώ σήμερα (σ.σ. χθες) έβαλα ραντεβού για ευπαθείς ομάδες, όπως άτομα που ανήκουν σε τέτοιες ομάδες θα τα βάζω σε πρωινά ραντεβού. Τις πρώτες μέρες υπάρχει ένας περιορισμός στα ραντεβού, γιατί και εμείς δε θέλουμε να φορτώσουμε το πρόγραμμά μας, αλλά υπάρχουν ραντεβού. Πρέπει κι εμείς ανά 3 ώρες να βγάζουμε για 15 λεπτά τη μάσκα κι αυτό καθυστερεί τα πράγματα λίγο», κατέληξε η κα Φερέτου.

Της Βίκυς Βετουλάκη