Αυτοψία Αναστασόπουλου στο έργο Καλό Νερό – όρια Μεσσηνίας με Ηλεία

Αυτοψία Αναστασόπουλου στο έργο Καλό Νερό – όρια Μεσσηνίας με Ηλεία

Αυτοψία στο έργο αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας στον άξονα Πύργος Ηλείας – Καλό Νερό που εκτελεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποίησε την περασμένη Παρασκευή ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Στάθης Αναστασόπουλος, ο οποίος συναντήθηκε επί τόπου με τη διευθύντρια της ΕΥΔΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων) Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, Ακριβή Χάραρη και τους επιβλέποντες.

Παρόντες ήταν, επίσης, οι πρόεδροι Ελαίας Άρης Σκλάβος, Καλού Νερού Γιάννης Γαλάνης και  Αγαλιανής Ιούλιος Παρασκευόπουλος, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας.

Το εν λόγω έργο, προϋπολογισμού 29,8 εκατομμυρίων ευρώ, έχει μήκος παρέμβασης 54 χιλιόμετρα και σκοπός του είναι να βελτιώσει με τις παρεμβάσεις του τα χαρακτηριστικά του υφιστάμενου τμήματος της εθνικής οδού, προκειμένου να αυξηθεί το επίπεδο της οδικής ασφάλειας.

Ήδη έχουν υλοποιηθεί οι προκαταρκτικές εργασίες καθαρισμών και ενίσχυσης του φωτισμού σε ορισμένους κόμβους, στο τμήμα από τον κόμβο του Καλού Νερού έως τα όρια Μεσσηνίας – Ηλείας, ενώ ξεκίνησαν και οι ασφαλτοστρώσεις στο εν λόγω τμήμα με αντιολισθηρή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας.

Ακολούθησε αναλυτική συζήτηση για τη μέχρι τώρα πορεία, αλλά και τη δρομολογημένη εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο της οποίας ο αντιπεριφερειάρχης ζήτησε την αύξηση του επιπέδου ηλεκτροφωτισμού σε όλες τις διασταυρώσεις, όπου παρατηρείται αυξημένη κυκλοφορία.

Παράλληλα, ζητήθηκε να γίνει προσαρμογή με ασφαλτοστρώσεις σε όλες τις κάθετες οδούς του εθνικού άξονα, αλλά και στον κόμβο του Καλού Νερού προς Καλαμάτα και Κυπαρισσία. Ειδικότερα για το σημείο αυτό ζητήθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη να εφαρμοστεί ασφαλτική στρώση και στο τμήμα Καλό Νερό – Κυπαρισσία.

Επιπλέον, για τον κόμβο του Καλού Νερού ζητήθηκε να γίνει ανασχεδιασμός του ηλεκτροφωτισμού του και να υπάρξει ενιαία αντιμετώπιση, καθώς απαιτείται αντικατάσταση- κυρίως- των τσιμεντένιων στύλων λόγω της παλαιότητάς τους.