Στην εγκατάσταση 15 νέων φωτιστικών Led μαζί με τους στύλους τους, προχώρησε το αρμόδιο συνεργείο, την Παρασκευή, 4 Αυγούστου, στο αναπλασμένο τμήμα της οδού Ναυαρίνου, στην παραλία της Καλαμάτας. Τις επόμενες ημέρες δε, αναμένεται να γίνει και η σύνδεσή τους με το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού, προκειμένου να φωταγωγηθεί το μονοδρομημένο τμήμα της οδού, σύμφωνα με τη μελέτη του έργου.
Σχετικά Άρθρα
- 17/06/2026 15:01
Πάρκο ΟΣΕ: Κάτι δεν πάει καλά με τις κολώνες
- 10/06/2026 13:01











