Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Outdoor Learning and Living”, στον κύκλο δράσεων με τίτλο “Schooler Planet”, επιλέχθηκε να συμμετάσχει το 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών.
Σχετικά το σχολείο αναφέρει: «Με πολλή χαρά λοιπόν σας ανακοινώνουμε πως το Νηπιαγωγείο μας επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Outdoor Learning and Living” [https://euoutdoor.education], στον κύκλο δράσεων με τίτλο “Schooler Planet”. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από το μη κερδοσκοπικό οργανισμό European Outdoor Education Hub, με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, μια ξεχωριστή δράση που στοχεύει στην ενίσχυση της υπαίθριας μάθησης και στην ενσωμάτωσή της στην καθημερινότητα του σύγχρονου σχολείου και τις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Στο πρόγραμμα αυτό η φύση γίνεται το “μεγάλο μας εργαστήριο” και ο χώρος όπου τα παιδιά μπορούν να παρατηρούν, να εξερευνούν, να δημιουργούν και να μαθαίνουν μέσα από πραγματικές εμπειρίες και τη σύνδεση με το περιβάλλον. Έτσι λοιπόν την Πέμπτη 3 Απριλίου, από τις 9.00 έως τις 13.00, υποδεχτήκαμε με ενθουσιασμό την ομάδα του προγράμματος στο Νηπιαγωγείο μας, τις υπέροχες κυρία Κατερίνα και κυρία Αριστέα European Outdoor Education Hub.
Μαζί με την κυρία Κατερίνα και την κυρία Αριστέα, οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν σε οργανωμένες υπαίθριες δράσεις με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, συνεργασίας, οικολογικής ευαισθησίας και δημιουργικής έκφρασης. Και τι δεν έκαναν έξω στην όμορφη αυλή μας κάτω από τον ανοιχτό ουρανό! Έφτιαξαν τρισδιάστατους χάρτες, ανακάλυψαν θησαυρούς με τη δύναμη της όσφρησης, έμαθαν την τέχνη του καμουφλάζ, έμαθαν γαλλικά, δημιούργησαν κώδικες, ανακάλυψαν νέους τρόπους επικοινωνίας και κυρίως έδωσαν υπόσχεση για συνέχεια των δράσεων. Τιμή μας να αποτελούμε μέρος αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας που ενισχύει την περιβαλλοντική συνείδηση, που προωθεί τη χαρά της ανακάλυψης και την επαφή με τη φύση, που είναι τόσο πολύτιμη για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών μας και την ενίσχυση της αγάπης τους για τη μάθηση. Μείνετε συντονισμένοι για τη συνέχεια!».