Παρέμβαση του ΤΕΕ για τη γέφυρα προς Κουταλά μετά το δημοσίευμα του «Θάρρους» για την περιμετρική οδό


Άνεμος διαμαρτυρίας από Ν.Ε. ΤΕΕ για περιμετρική 
Αναφορά για άμεση παρέμβαση από «Μορέα» και Ειδική Υπηρεσία Έργων Παραχώρησης 
Άμεση ήταν η αντίδραση από την πλευρά του Νομαρχιακού Τμήματος του ΤΕΕ Μεσσηνίας, μετά το δημοσίευμα του «Θάρρους», για την επικίνδυνη παρέμβαση στην περιμετρική οδό της Καλαμάτας και συγκεκριμένα στη γέφυρα προς Κουταλά, στα δύο μεσαία ακρόβαθρα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του επιστημονικού συλλόγου συνεδρίασε την περασμένη Παρασκευή και σε σχετική του ενημερωτική επιστολή ζητά, τόσο από την Ειδική Υπηρεσία Έργων Παραχώρησης του υπουργείου όσο και από την ανάδοχο εταιρεία του «Μορέα», να προβούν σε όλες τις αναγκαίες εργασίες για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Σύμφωνα με το Νομαρχιακό Τμήμα, το έργο είναι, αν μη τι άλλο, ημιτελές, ενώ τίθενται και σοβαρά ζητήματα ασφάλειας για τους μελλοντικούς χρήστες. Μάλιστα, η πρόεδρος Νατάσσα Κυριακοπούλου σημείωσε στο «Θάρρος» ότι σε περίπτωση που δεν υπάρξει άμεση ανταπόκριση στο έγγραφο που εστάλη, θα τεθεί το θέμα και στο Περιφερειακό Τμήμα του ΤΕΕ, μια και η περιμετρική αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα. Σε κάθε περίπτωση, σχολίασε, η κατάσταση δεν μπορεί να παραμείνει ως έχει.
Κι όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, που οι εθνικοί μας εργολάβοι απολαμβάνουν γη και ύδωρ, τόσο με ζεστό χρήμα από το δημόσιο ταμείο όσο και με το πράσινο φως για λειτουργία νέων διοδίων στους ήδη υπάρχοντες ή στους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της αποζημίωσης 350 εκατομμυρίων ευρώ που από το περασμένο καλοκαίρι είχε υποσχεθεί ο πρώην υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης στην Κοινοπραξία Μορέας Α.Ε., συμφερόντων Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Κόκκαλη.
Η κοινοπραξία επικαλέστηκε μείωση κατά 40% της κίνησης στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο της Πελοποννήσου (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) και διεκδικεί διαφυγόντα κέρδη από τη σύμβαση παραχώρησης.
Ο υπουργός Υποδομών απάντησε πως θα υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση για να ικανοποιηθούν οι συγκεκριμένοι εργολάβοι, με το επιχείρημα της ανάγκης επανεκκίνησης των έργων. 

Του Αντώνη Πετρόγιαννη