Δικαιολογίες και μισόλογα από τη Δημοτική Αρχή για το Kalamata:21

Δικαιολογίες και μισόλογα από τη Δημοτική Αρχή για το Kalamata:21

Η Δημοτική Αρχή και οι συν αυτή δεν μπορούν να… χωνέψουν ότι ο φάκελος υποψηφιότητας της Ελευσίνας ήταν καλύτερος από αυτόν της Καλαμάτας, γι’ αυτό και δεν κερδίσαμε τον τίτλο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής πρωτεύουσας για το 2021. Λένε οι άνθρωποι: Αφού είμαστε σε όλα… άριστοι, δεν ήταν δυνατό να χάσουμε. Δε θέλουν να παραδειγματιστούν από τη στάση της Ρόδου.
Έτσι, φέρνουν και πάλι στην επιφάνεια με… μισόλογα το παλιό αφήγημα-δικαιολογία. Η περιφερειάρχης Αττικής (ΣΥΡΙΖΑ), η κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ), δεν μπορούσε να πάει αλλού το βραβείο.
Αυτά είπε προχθές το βράδυ, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του επικεφαλής της “Ελληνικής Δράσης”, Γιώργου Δημητρούλια. Από εκεί και πέρα, διαβεβαίωσε ότι δεν προτίθεται να επιβάλλει κανένα “μισθολογικό τέλος”, σε αντίθεση με το πολιτιστικό τέλος που λειτούργησε ως… όχημα για σειρά προσλήψεων στο Δήμο Καλαμάτας.
Διαβεβαίωσε, επίσης, ότι ο Δήμος Καλαμάτας τελικά δεν πρόκειται να προσλάβει κόσμο ή να ανανεώσει τη συνεργασία του με τα στελέχη του Γραφείου Υποψηφιότητας Κ:21 για τη διεκδίκηση της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας.
Σε ό,τι αφορά το plan Β, το σχέδιο πολιτιστικής ανάπτυξης της Καλαμάτας, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος της διεκδίκησης της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, η Δημοτική Αρχή ανακοίνωσε ότι η υλοποίησή του θα εξαρτηθεί από τις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου.
Οτιδήποτε, δε, αφορά σε προγραμματισμό για πολιτιστικά θέματα, συμπεριλαμβανομένου και του σχεδίου Β του Kalamata21, θα αποφασισθεί στα συλλογικά όργανα (Δημοτικό Συμβούλιο, ΔΣ Κοινωφελούς Επιχείρησης «Φάρις») με την προβλεπόμενη διαδικασία και με επιδίωξη τη μέγιστη δυνατή συναίνεση. Έτσι, η Δημοτική Αρχή δεν πρόκειται να προχωρήσει σε πρόσληψη (άμεση ή έμμεση) προσωπικού και σε αύξηση του πολιτιστικού τέλους (αν υπάρξουν οι προϋποθέσεις, θα το καταργήσει). Η μόνη πρόσληψη, με σύμβαση ορισμένου χρόνου, που προγραμματίζεται να γίνει – πάντοτε με τις νόμιμες διαδικασίες – είναι αυτή του καλλιτεχνικού διευθυντή για το Μέγαρο Χορού.
O βαθμός υλοποίησης της πρότασης, ιδιαίτερα όσον αφορά στην ανάληψη του οικονομικού βάρους, είναι υπόθεση δυνατοτήτων προϋπολογισμού και αποφάσεων συλλογικών οργάνων. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα υπάρξει ενίσχυση των πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη