Καλαμάτα –Μεθώνη: Ανάδοχος το 2022 αν δεν υπάρξουν απρόοπτα…

Καλαμάτα –Μεθώνη: Ανάδοχος το 2022 αν δεν υπάρξουν απρόοπτα…

Σε μαγνήτη για την αγορά και πολύτιμο εργαλείο για την αναθέρμανση των κατασκευών αναδεικνύονται τα έργα ΣΔΙΤ. Με σημαντικά οδικά ΣΔΙΤ, μεταξύ αυτών και το Καλαμάτα–Μεθώνη να κυριαρχούν, προσελκύοντας και διεθνή εκπροσώπηση, τα έργα υποδομών νέας γενιάς έχουν άρωμα σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα.

Όπως είπε τις προηγούμενες ημέρες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά την παρουσίαση της μελέτης του ΙΟΒΕ για τη βιομηχανία των κατασκευών, μέσα στο 2021 θα βρίσκονται συνολικά σε εξέλιξη 20 έργα ΣΔΙΤ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με συνολικό προϋπολογισμό άνω των 5 δισ. ευρώ.

Στα δυνατά χαρτιά των ΣΔΙΤ περιλαμβάνονται η μόχλευση ιδιωτικών κεφαλαίων, οι υψηλές προδιαγραφές κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης βάσει των οποίων γίνεται η αποπληρωμή και η συνακόλουθη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε, το Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, πέρα από τα απρόοπτα που δεν μπορούν να αποκλειστούν στα διάφορα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας, μπορεί να έχει ανάδοχο μέσα στην επόμενη χρονιά.

Ο κ. Καραμανλής, υπογράμμισε τον ρόλο του χώρου των υποδομών και κατασκευών στην επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας. Επεσήμανε ότι η μελέτη του ΙΟΒΕ, ανάμεσα στα άλλα, εντοπίζει ότι διαχρονικά η χώρα μας χαρακτηρίζεται από έλλειψη ενιαίου εθνικού στρατηγικού σχεδίου για τις υποδομές.