ΩΜΕΓΑ ΑΕ: Ρύζια, όσπρια, νηστεία και το «στοίχημα» των ΗΠΑ

ΩΜΕΓΑ ΑΕ: Ρύζια, όσπρια,  νηστεία και το «στοίχημα» των ΗΠΑ

Συνέντευξη στο newsit.gr και τη Μαίρη Παπακωνσταντίνου παραχώρησε η Όλγα Κωνσταντακοπούλου, διευθύντρια Μάρκετινγκ & Εξαγωγών και εκπρόσωπος τρίτης γενιάς στην ΩΜΕΓΑ ΑΕ, που με έδρα την Καλαμάτα και παράδοση από το 1965 αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία σε όσπρια και ρύζια, με πωλήσεις που κυμαίνονται στα 22 εκατ. ευρώ.

Η κα Κωνσταντακοπούλου μίλησε για την αύξηση της κατανάλωσης σε ρύζια και όσπρια την περίοδο της νηστείας, που φτάνει μέχρι το 10%, αλλά και για τις νέες προοπτικές που δημιουργούνται στον κλάδο από τη διάδοση της μεσογειακής διατροφής και τη διαρκώς αυξανόμενη τάση για vegetarian και vegan διατροφή.

Προτιμήσεις καταναλωτών
Εξήγησε, επίσης, τους λόγους που διεισδύει στην αγορά των ΗΠΑ και τα σχέδια για Μέση Ανατολή κι επιπλέον μίλησε για τις προτιμήσεις που έχουν οι καταναλωτές σε Κύπρο, Βαλκάνια, Γερμανία, Αγγλία και Καναδά, όπου ήδη εξάγονται προϊόντα ΩΜΕΓΑ, αλλά και για τις προτιμήσεις των Ελλήνων σε παραδοσιακές και νέες κατηγορίες οσπρίων. 

Αναφέρθηκε ακόμη στις αυξήσεις τιμών, κυρίως σε όσπρια, αλλά και ρύζια –  που κυμαίνονται από 7% έως 10% – και ανέλυσε τις αιτίες για τη νέα τιμολογιακή πολιτική.

Σχέση εμπιστοσύνης
Συνεχίζοντας την αναφορά της στον κλάδο, η κα Κωνσταντακοπούλου έθιξε το θέμα της εγχώριας παραγωγής, τονίζοντας ότι δυστυχώς υστερεί κατά πολύ της ζήτησης, καθώς η κατανάλωση στην Ελλάδα φτάνει έως τους 90 χιλ. τόνους, όταν ετησίως παράγουμε μόλις 35.000 τόνους οσπρίων.

Τέλος, αναφέρθηκε στη σχέση που έχει «χτίσει» η ΩΜΕΓΑ με τους Έλληνες παραγωγούς και τα σχέδια της διοίκησης να την καταστήσουν μία δυναμική εταιρεία τροφίμων, με δραστηριότητα σε Ελλάδα και εξωτερικό.