Μια δεκαετία μετά, βρέθηκε ιδιοκτήτης για τα 1.100 χασισόδέντρα στη Μεταξάδα

Μια δεκαετία  μετά, βρέθηκε ιδιοκτήτης για τα 1.100 χασισόδέντρα στη Μεταξάδα

Ταυτοποιήθηκαν τώρα δυο αποτυπώματά του
 
Έπειτα από δέκα χρόνια ήρθε η «καμπάνα» για Μεσσήνιο που κατοικεί πλέον στην Αθήνα, για μία από τις μεγαλύτερες χασισοφυτείες που βρέθηκαν ποτέ στο νομό μας. Τα εργαστήρια της Αστυνομίας εντόπισαν αποτυπώματά του σε ένα άδειο κουτάκι μπύρας και μια χρησιμοποιημένη κονσέρβα ψαρικών, τα οποία είχαν βρεθεί στη μεγάλη φυτεία των 1.100 χασισόδεντρων το 2006 στη Μεταξάδα.
Ο κατηγορούμενος δεν παρευρέθη κατά τη χθεσινή εκδίκαση της υπόθεσης και δικάσθηκε ερήμην σε κάθειρξη 12 ετών, με την έφεση να έχει αναστέλλουσα δύναμη.
 
Από το 2006
Η φυτεία είχε εντοπισθεί από αέρος στις 9 Οκτωβρίου του 2006, ενώ είχε προηγηθεί καταγγελία. Από το ελικόπτερο τότε οι αστυνομικοί εντόπισαν τη φυτεία και είδαν εντός μια σκηνή, αλλά και δύο άτομα να κινούνται.
Αστυνομικοί αποβιβάσθηκαν σε απόσταση περίπου 500 μέτρων από τη φυτεία, όμως δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν με τις επίγειες δυνάμεις της Αστυνομίας και να συλλάβουν τους δράστες. Είδαν, όμως, τον έναν, από τον οποίο, στην προσπάθειά του να φύγει, έπεσε σακίδιο πλάτης, το οποίο περιείχε το κινητό του τηλέφωνο και κάποια άλλα αντικείμενα.
Ο συγκεκριμένος, καταδικάσθηκε για τη χασισοφυτεία σε ισόβια και σε δεύτερο βαθμό σε 17 χρόνια και 6 μήνες.
 
Και 36 κιλά χασίς
Η φυτεία ήταν εκτάσεως 1,5-2 στρεμμάτων, με 1.100 δέντρα ύψους 2-4 μέτρων επιμερισμένα σε 9 αναβαθμίδες, 3 αυτοσχέδιες δεξαμενές 20-25 κυβικών μέτρων καθεμιά, σκεπασμένες με ελαιόπανο για να μη διακρίνονται, μια σκηνή όπου ξεραινόταν το χασίς και ένα θερμοκήπιο.
Στη φυτεία βρέθηκαν και δύο τσουβάλια με 36 κιλά χασίς, ενώ οι καλλιεργητές είχαν πετάξει πολλά αντικείμενα στο νερό για να εξαφανίσουν τα αποτυπώματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν χθες κατά την εκδίκαση της υπόθεσης, ο κατηγορούμενος έχει  ισχυρισθεί ότι πολλές φορές πήγαινε στο σπίτι του βασικού κατηγορουμένου, έχοντας ψωνίσει πράγματα που του ζητούσε. Έτσι εξηγεί τα αποτυπώματά του στα δύο αντικείμενα, υποστηρίζοντας ότι δεν έχει σχέση με τη φυτεία.
 
Της Βίκυς Βετουλάκη